Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Bij E-mail Templates keuze uit meer Mergevelden (LRMN-I-56)

door Former Member
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Graag zouden we de gegevens die verzonden worden bij het verzenden van een 'Agenda item' willen gebruiken in de automatische mail die verzonden wordt op het moment dat een medewerker wordt 'Ingedeeld'.
De keuze uit de Mergevelden bij de E-mail template 'Indelen' is nu zo klein dat je alleen de naam van de medewerker en de naam van de training kan kiezen.
Tevens wordt de naam van de medewerker niet mooi weergegeven. De aanhef in de mail wordt nu weergegeven als bijvoorbeeld 'Meijer, Kim'. Dit zou natuurlijk gewoon 'Kim Meijer' moeten zijn.

2 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Deze vraag heb ik ook al eens ingediend dus ik heb ook een vote gegeven. Dit is bij ons ook zo. Ik zou het liefst alle mergevelden beschikbaar hebben in alle templates.

De notatie van de naam is echt een verschrikking, zeker bij een samengestelde naam want dat komt terug als: 'Jantje, Vries de'

 

Ik ben wel benieuwd naar de reactie van Raet op deze vraag, omdat ik hem vorig jaar ook al eens gesteld heb?!

MSchopman
VISMA
door MSchopman
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Dit request staat meer dan 3 maanden open en heeft geen additionele stemmen / kudo's gekregen.

Daarmee zal dit request niet op de backlog worden opgenomen.

 

Bedankt voor de genomen moeite voor het indienen van de wens.