Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

extra kopje zichtbaar maken/toevoegen voor de mdw en de volgorde aanpassen. (LRMN-I-116)

door Former Member
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Wij gebruiken veel elearnings en fysieke trainingen. Doordat er voor elearings geen sessies zijn komen alle aanvragen in de wachtrij te staan. Omdat wij hier veel hinder van ervaren en het juist zorgt voor meer  werk, denk ik dat dit mogelijk een oplossing kan bieden, mits de aanvragen natuurlijk niet meer in de wachtrij komen te staan.

Als een medewerker naar opleidingsmanagement gaat dan zijn er 3 tegels zichtbaar, met daarnaast een informatie venster met de kopjes ingedeeld, z.s.m. indelen en  verplichte opleidingen (zie screenshot).

 

Nu is het alleen mogelijk om alle elearnings open te stellen voor een automatische indeling zonder goedkeuring. Dit zou betekenen dat alle elearings zichtbaar worden onder het kopje ingedeeld.

Het probleem wat dan ontstaat is dat je dus alle elearings en fysieke trainingen door elkaar komen te staan. waardoor je het overzicht kwijtraakt. Ook is de volgorde discutabel.

 

Mijn idee is om de volgende kopjes te gebruiken (in deze volgorde):

  • Verplichte opleidingen
  • Ingedeeld/ingeschreven training (of iets dergelijks)
  • Beschikbare elearnings

 

 

 

 

 

 

 

1 Opmerking
MSchopman
VISMA
door MSchopman
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hartelijk dank voor uw wens, 

Gezien de hoeveelheid werk op de huidige roadmap verwachten wij niet dat we dit de komende 2-3 jaar gaan realiseren, tevens heeft dit request geen andere kudo's ontvangen. Om geen verkeerde verwachtingen te wekken wijzen wij daarom de wens voor nu af.

 

Bedankt voor de genomen moeite voor het indienen van de wens.