Mijn Communities
Help
Joyce Salhuteru
CHAMPION *

De nieuwe zoekbalk moet binnen de autorisaties aan of uitgezet kunnen worden

door Joyce Salhuteru
Status: Afgewezen

Sinds de laatste release is er een zoekbalk op het startscherm. 
Medewerkers hebben hier helaas andere verwachtingen bij, ze denken bijvoorbeeld dat ze een document op kunnen zoeken.
Het is echter niet mogelijk om de zoekbalk te verwijderen door een vinkje aan of uit te zetten binnen de autorisaties.

Dat moet m.i. wel mogelijk zijn.

4 Opmerkingen
door Floor Doornebosch
Status changed to: Status: Intake

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen.
We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

We zijn de laatste periodes bezig geweest met de zoekfunctie binnen Visma.net HRM en willen dit nog verder verbeteren. We willen de zoekbalk daarmee aan iedereen beschikbaarstellen en willen dit niet geautoriseerd gaan aanbieden. 

Joyce Salhuteru
CHAMPION *
door Joyce Salhuteru

@Rene van Jole 

Kun je dan in ieder geval aangeven wat het verschil is tussen de zoekfunctie binnen de modules en de zoekbalk? Voor onze medewerkers biedt de balk geen enkele toegevoegde waarde: zij hebben de verwachting dat zij kunnen zoeken naar een document oid. Maar het laat alleen maar modules zien en dan vraag ik me wel af wat dan de toegevoegde waarde is, aangezien je ook al een zoekfunctie binnen de modules hebt.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Hi Joyce,

 

De bedoeling van de zoekbalk is om snel bij het juiste scherm te kunnen komen die je nodig hebt.

Dus bijvoorbeeld een declaratie indienen, contract verlengen, of een zwangerschapsverlofmelding doen.

Niet alle menu's hebben een tegel (dat zou ook niet werken want dan heb je geen overzicht in je tegels) maar je wilt wel snel kunnen vinden wat je zoekt.

Daarvoor is het het zoekscherm geintroduceerd. Daarbij hebben we plannen om dit verder uit te gaan breiden in de toekomst zodat er nog meer zoekresultaten zullen komen. We gaan onderzoeken of het zoeken naar documenten hierbij ook een optie is. 

 

Groeten Marinka