Mijn Communities
Help
Rob Faas
CONTRIBUTOR ***

Meer dan 6 karakters bij voorletters

door Rob Faas
Status: Afgewezen

Op dit moment is het maximum van 6 karakters mogelijk bij voorletters. Dit houdt in je maar 3 voorletters inclusief puntjes in kan voeren. 

 

Ik zou dit graag uitgebreid zien naar max. 10 karakters. 

4 Opmerkingen
door Floor Doornebosch
Status changed to: Status: Intake

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen.
We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Het is niet mogelijk om dit te ondersteunen ivm met ook aanlevering aan 3e partijen zoals bv de belastingdienst die accepteren maximaal 6 karakters 

Rob Faas
CONTRIBUTOR ***
door Rob Faas

Dat bevreemd mij want het maximaal aantal karakters is 6. Deze mag alleen uit hoofdletters bestaan en bevatten geen punten. Hieruit maak ik op dat jullie dan blijkbaar de punten niet meezenden met de loonaangifte. Maximaal 6 voorletters zou dus in dit geval gewoon moeten passen.

 

Zie onderstaande afbeelding uit de handleiding 'Gegevensspecificaties aangifte loonheffingen' van de Belastingdienst, bestemd voor software ontwikkelaars.

RobFaas_0-1643797621758.png

 

door Rene van Jole

Hoi Rob, 

 

We gaan dit voor nu niet aanpassen. Je kunt bij < dan 3 voorletters puntjes gebruiken, bij meer dan 3 voorletters kun je puntjes weglaten en met inrichting kun je voor medewerker correspondentie door tags weer laten toevoegen. Dit request heeft voor ons niet een hoge prio in vergelijking met andere requests en de al aanwezige requests op de backlog 

 

Maar dank voor je input