Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Zelf kiezen welke documenten je uit het e-dossier exporteert

door Anonymous
Status: Realisatie waarschijnlijk

Ik zou graag zien dat er een mogelijkheid komt om te bepalen welke je documenten je uit het e-dossier wilt exporteren via E-dossier--> Acties --> Export documenten. Nu kun je alleen het hele e-dossier exporteren als Zip-bestand, maar ik zou graag de mogelijkheid hebben om bijvoorbeeld alleen de salarisspecificaties te exporteren. 

6 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Rene van Jole

Vraag : kun je aangeven in welke situaties het wenselijk is om een deel van het e-dossier te exporteren 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

@Rene van Jole 

Een goed voorbeeld zou zijn als je bijvoorbeeld alle loonstroken van één jaar ergens voor nodig hebt, maar niet alle andere dossieritems (id-kaart, verzuimdossier, diploma's etc.) wilt downloaden. 

 

Een ander praktisch voorbeeld wordt gegeven door @Louis Koene  op het forum (https://community.visma.com/t5/Forum/Re-De-stem-van-de-klant-juli-2021/m-p/417143#M17).  

John Bouwman
CHAMPION **
door John Bouwman

Daarnaast zou het handig zijn dat de originele naam van het document behouden  blijft in plaats veen een nietszeggende systeemnaam.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Dit verzoek is op de backlog opgenomen onder nummer 5048