Mijn Communities
Help
Wil de Bruin
CHAMPION *

aanpassen declaratie module

door Wil de Bruin (Bijgewerkt ‎18-08-2021 11:47 door Rene van Jole VISMA )
Status: Afgewezen

We gebruiken bij ons de declaratie module zeer intensief voor allerlei declaratie.

 

Waar ik tegen aanloop de btw weergave.

Hier is maar 1 optie voor in de module aan of uit.

Is het mogelijk om dit per item of item groep vast te leggen? 

Tevens het verzoek om de btw ook in de salarisjournaalpost te zetten.

Nu gebeurt dit niet en met dit handmatig gecorrigeerd worden.

Dit is ook de reden dat je de btw wilt weten als bedrijf zijnde.

 

5 Opmerkingen
door Roland van Oel
Status changed to: Status: Nieuw

Dag Wil, bedankt voor deze suggestie. Deze beta groep is meer bedoeld om feedback over de community te geven. Ik ga dit idee daarom verplaatsen naar de productpagina van Visma.net HRM zodat het daar door de productowner beoordeeld kan worden. 

 

 

Wil de Bruin
CHAMPION *
door Wil de Bruin

Roland,

Ik snap deze maar via een case ook al ingediend en dan reactie kan niet.

Probeer nu te kijken hoe andere klanten erin staan.

Dit kan juist ook een tijdbesparing opleveren voor klanten want de module werkt uitstekend en juist gebruiksvriendelijk.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens! Het onderwerp van je wens is op dit moment geen onderdeel van de strategie. Het is daarom onwaarschijnlijk dat deze zal worden gerealiseerd. We willen echter nog graag in de gaten houden hoeveel kudos je wens krijgt, wat reden kan zijn om deze wens te heroverwegen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

 

Tevens het verzoek om elk afzonderlijk idee ook afzonderlijk in te dienen. 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Hartelijk dank voor de wens,

 

Zoals in de reacties is aangegeven verwachten wij niet dat we hier de komende periodes aan zullen toekomen ivm andere prioriteiten, uw wens is heel valide en kan zeker later nog eens ingediend worden

 

Om geen valse verwachtingen te wekken ga ik voor nu de wens afwijzen. 

Tevens hebben geen andere klanten kudo's gegeven op dit idee en staat de wens al 4 maanden op het idee portaal 

 

Als er we onverhoopt toch verbeteringen aan de declaratie module gaan doen checken we altijd nog wensen die hierover zijn ingediend geweest 

Wil de Bruin
CHAMPION *
door Wil de Bruin

Jammer.

Ik ben dan benieuwd hoe andere klanten de btw uit de module halen.