Mijn Communities
Help
anjarietkerk
CONTRIBUTOR ***

filteren in takenbak

door anjarietkerk
Status: Realisatie waarschijnlijk

 

Wij hebben erg veel taken in onze takenbak en omdat er geen zoekmogelijkheid is en filteren niet leidt tot minder resultaten, zijn we aan het kijken of we met meer lijsten kunnen gaan werken.

Nu is het zo dat wanneer iemand een nieuwe lijst aanmaakt, deze alleen te zien is voor die persoon.

wij willen graag zelf meer lijsten aanmaken welke zichtbaar zijn voor alle medewerkers.

 

 

5 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Dit verzoek is op de backlog opgenomen. Ieder kwartaal wordt er bekeken obv prio tov andere wensen en capaciteit wat er past in de kwartaal planningen. Dit request wordt op de backlog opgenomen niet omdat het genoeg Kudo's heeft maar omdat we de takenlijsten op termijn willen verbeteren 

Nick Bouwman
CONTRIBUTOR *
door Nick Bouwman

In het de openstaande taken kan ik niet filteren op taken die zijn toegekend aan mij als manager (rechtstreeks op mijn naam) of zijn toegekend aan bijvoorbeeld de afdeling HRM. Het zou een stuk makkelijker en overzichtelijker zijn om hier eenvoudig filters te zetten op taken die rechtstreeks aan een persoon zijn toegekend. 

door Rene van Jole

Dit is opgenomen onder backlog nummer 4811