Mijn Communities
Help
Hylke Den Oude
CONTRIBUTOR ***

medewerker met meerdere persoonsnummers koppelen aan 1 gebruiker

door Hylke Den Oude
Status: Afgewezen

het kan voorkomen dat een medewerker meerdere persoonsnummers in Talent, bijvoorbeeld doordat een stagiair nadien in dienst komst.  

op dit moment is het niet mogelijk deze persoonsnummers binnen hetzelfde gebruikersaccount van de medewerker te zien. hier moeten nu met meerdere mailadressen, meerdere accounts te worden gebruikt.

 

graag zou ik de mogelijkheid hebben om deze persoonsnummers aan 1 medewerkeraccount te kunnen koppelen, waardoor de medewerker in 1 account inzage hebben in alles.

9 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Goede suggestie. Ik heb namelijk zelf ook een medewerker in één van onze omgevingen zitten die twee personeelsnummers heeft, omdat ze voor twee verschillende juridische eenheden werkt.

Annemiek Hendrix
CONTRIBUTOR ***
door Annemiek Hendrix

Hylke is er een reden dat jullie de stagiaire een ander nummer geven? Is een ander IKV niet voldoende.

Ik vraag dit voor mijn beleving.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
Patricia de Leeuw
CONTRIBUTOR ***
door Patricia de Leeuw

Goedemiddag,

 

Dit is een wens die al jaren uitstaat bij Visma.

Hopelijk wordt dit in het onderzoek meegenomen.

 

Het gaat niet alleen om een betaalde stage. Maar ook om mw's waarvan de keten weer opnieuw gaan tellen.

 

Nog beter zou zijn met behoudt van het medewerker nummer.

Maar dat wel procedures (wf+) en aanstellingen hiermee makkelijk worden opgestart/gewijzigd. Als ook bij omzetting van een niet betaalde mw naar een betaalde mw. met behoud van zijn/haar mw nr.

 

Met vriendelijke groet,

Patricia de Leeuw

 

 

 

 

 

Preadyz
CHAMPION **
door Preadyz

Hoi Hylke

 

We hebben het ook wel eens. Wat volgens mij werkt is de gebruikersnaam van je eerste persoonsnummer opzoeken bij Applicatiebeheer, Gebruikers en daarna het tweede persoonsnummer (wat waarschijnlijk het zelfde mailadres heeft) dezelfde gebruikersnaam geven als het eerst personeelsnummer. 

Patricia de Leeuw
CONTRIBUTOR ***
door Patricia de Leeuw

Hoi Preadyz, 

 

Hoe uit zich dat in de app? en web versie van de mw?

Wat ziet een mw precies?

 

Met vriendelijke groet,

Patricia de Leeuw

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Het realiseren van deze wens is een hele ingewikkelde met tal van haken en ogen. 

 

Gezien de huidige roadmap verwachten we daarmee hier de komende 2-3 jaren niet aan toe te komen

Vanuit dat oogpunt gaan we dit request niet op de backlog opnemen

Patricia de Leeuw
CONTRIBUTOR ***
door Patricia de Leeuw

Beste Visma,

 

Wat heeft deze community voor zin?

 

Tot nu toe wordt er veel afgewezen.

 

Dit is erg demotiverend.

 

Het kost ons behoorlijk tijd om de wensen die we eerder in een case vermelden om deze hier weer onder de aandacht te brengen.

 

Ik zie dan persoonlijk graag meer uitleg, als: waarom is het ingewikkeld, waarop is het dan precies afgewezen. Graag onderzoeksresultaten enz.