Mijn Communities
Help
Hylke Den Oude
CONTRIBUTOR ***

"werknemer zoeken" pop-up auto filter op actief bedrijf

door Hylke Den Oude
Status: Alternatief aanwezig

Op het moment dat wij een medewerker opzoeken op een criterium die wat breder gebruikt wordt, bijvoorbeeld een voor- of achternaam, zou het erg prettig zijn als het bedrijfsfilter automatisch het actieve bedrijf aan vinkt.

Als dat zo zou werken zouden we een meer gerichter zoekresultaat krijgen, maar behouden we de mogelijkheid om ook voor andere klanten snel een medewerker op te zoeken zonder te moeten switchen naar de betreffende klant, bijvoorbeeld om met een collega mee te kijken of als er voor gebeld wordt.

 
4 Opmerkingen
Hylke Den Oude
CONTRIBUTOR ***
door Hylke Den Oude

image.png

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Goedemiddag @Hylke Den Oude 

 

Het is binnen de huidige software al mogelijk om uitsluitend binnen het actieve bedrijf naar werknemers te zoeken: door het vinkje uit te schakelen bij 'In alle bedrijven'.

Ik ben zo vrij geweest om jouw afbeelding even te (her)gebruiken te verduidelijking.

Maar mogelijk begrijp ik de wens onvoldoende, in dat geval hoor ik graag van je.

 

popup-wnr-1.png

door Floor Doornebosch
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig
 
Simone Roskam
CHAMPION ***
door Simone Roskam

@Floor2Kun je aangeven wat het alternatief betreft? Vanuit GOA (AK) vinden wij het namelijk wenselijk dat er niet automatisch gezocht wordt in alle bedrijven op het moment dat we in een omgeving zitten en zoeken in de zoekbalk (zoeken in huidig bedrijf). 

 

Wat ons betreft is dit een gewenste AK-functionaliteit dat dit niet automatisch aanstaat. Oftewel dit moet iets zijn wat je op gebruikerniveau moet kunnen instellen en nu staat dit automatisch aan.

 

SimoneRoskam_0-1684150196653.png