Mijn Communities
Help
Wil de Bruin
CHAMPION *

roadmap

door Wil de Bruin
Status: Gerealiseerd

Er worden nu cases afgesloten en met een bericht houdt de roadmap in de gaten.

Maar ik zie hier geen roadmap. Ook niet in de zoekopdracht.

 

Misschien handig om de roadmap ergens te plaatsen.

We weten dan ook of onze ideeën uitgevoerd worden en wanneer.

 

9 Opmerkingen
lauraholm
VISMA
door lauraholm
Status changed to: Status: Nieuw

Hallo Wil, 

Bedankt voor je input! Je vraag sluit mooi aan bij ons streven om zo transparant mogelijk te zijn. De thema's van de roadmap zijn hier te vinden: Thema's roadmap

Op basis van je feedback hebben we er intussen voor gezorgd dat je de thema's van de roadmap makkelijker kunt terugvinden door middel van de labels themá's en roadmap.  Wanneer deze thema's gaan wijzigen, zullen we dit natuurlijk opnieuw communiceren, rekening houdend met de vindbaarheid hiervan. 

Asha
CHAMPION ***
door Asha

Hallo Laura,

 

Ik heb zojuist de thema's roadmap doorgenomen. Met alle respect maar deze is wel uiterst sumier. 

Ik zie niet terug welke ideeën zijn opgenomen en hoe de planning eruit ziet. Of lees ik het verkeerd is er ergens nog een link opgenomen. Zoals deze nu is aangeleverd verschaft dit geen duidelijkheid.

Er moet toch iets beschikbaar zijn waar wel iets zinnigs in staat en duidelijkheid verschaft over de roadmap 2022?

Ik neem aan dat de roadmap 2022 voor een groot gedeelte al is vastgesteld.

 

Mvg.

 

Asha

 

Alvast bedankt voor je reactie

Patricia de Leeuw
CONTRIBUTOR ***
door Patricia de Leeuw

Beste,

 

Hier sluit ik mij helemaal bij aan.

 

 

 

Wil de Bruin
CHAMPION *
door Wil de Bruin

ook ik sluit me hierbij aan.

We zien de thema's maar wat zijn de aanpassingen die er gedaan worden en wanneer worden deze gedaan.

Indien het grote veranderingen zijn moeten wij hier ook rekening mee houden.

Omdat het de roadmap 2021/2022 is zijn de ideeën, die staan als (wordt) gerealiseerd  er (nog) niet bij.

 

 

door Rene van Jole

De Roadmap thema's zijn inderdaad opgemaakt voor de rode draad voor 2022. We weten niet in detail wat we kunnen en gaan realiseren in 2022. Wij werken 1 kwartaal vooruit binnen development met wat we voor welk thema in detail gaan oppakken. Als een kwartaal is gestart gaan we in de eerste maand van dat kwartaal na wat we voor de thema's in het volgende kwartaal gaan doen.  Zo gaan we zoals in de publicatie vermeld met name aandacht besteden aan : 

 

- Rapportages met introductie van een nieuwe reporting tool ( gedurende 2022 )

- Koppelen met de Visma Raet Flex Benefits applicatie tbv het ondersteunen van het uitruilen van Arbeidsvoorwaardes

- Doorontwikkelen van de API om data te kunnen transporteren naar klanten die een eigen DWH en reporting tool hebben

- Koppelen met meerdere partijen door gebruik te maken van deze API met HRM en Payroll data

- Betaal bestand aanmaak voor Belasting betalingen

- Verbeteren van Sjablonen 

- Payroll UI look en feel en usability verbeteren

- Usability van Visma HRM verbeteren

- Verlof verbeteren dan met name Ouderschaps verlof en geboorteverlof flow

- Contract aanmaak verbeteren

- Optimaliseren IKV aanmaak en usability verbeteren

- Mutatie formulieren uitbreiden van functionaliteit

- Verbeterde koppeling met Digitale onderteken applicatie Intradata maken

- Duurzame inzetbaarheid ( voor nu voor onderwijs ) later gaan we onderzoeken of we dit breder kunnen inzetten voor andere markten

- Payroll foutmeldingen verbeteren - nagaan of dit eerder in het proces kan

- 30 % regeling

- Reiskosten verbeteringen 

 

Dit zijn hoog over de onderwerpen voor 2022 aangevuld met jaarwerk, CAO onderhoud, Pensioen werkzaamheden 

 

Dit zijn de hoofd topics van 2022 details zijn niet bekend, die lees je tzt terug in de release notes 

De CSM managers zjjn op de hoogte van de plannen en deze worden ook in de gebruikersoverleggen gepresenteerd 

 

Ik hoop dat dit jullie wat meer inzicht geeft 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd

zie toelichting in dit request 

Marjon Janssen
CHAMPION **
door Marjon Janssen

Dank voor het delen van de Roadmap, Rene!

Schoten
CONTRIBUTOR **
door Schoten

Wanneer wordt de verlofkalender verduidelijkt?

Hier is ook veel vraag naar maar zie ik in bovenstaande weer niet terugkomen.

door Rene van Jole

Verlof kalender zal ook naar gekeken worden in het plan Verlof verbeteringen, wanneer we daadwerkelijk de kalender irm de Verlof requirments gaan oppakken is niet duidelijk. Niet alle onderdelen van Verlof staan vermeld, ik denk dat ik wel 50-60 verlof wensen heb daarom willen we ook de Verlof module gaan verbeteren.