Mine områder
Hjelp
Ronny Årdal
PARTNER

Webfaktura mot Global - Mulighet for å deaktivere kostnadsbærer

av Ronny Årdal (Oppdatert ‎24-04-2020 08:26 av Ronny Årdal PARTNER )
Status: Akseptert

Ønsker ein måte å kunne deaktivere avdeling som ikkje lenger er i bruk i Webfaktura (og evt prosjekt).

Når ein opprettar ein ny avdeling i Global og køyrer synk så blir den overført til Webfaktura. Men i motsatt fall om du setter eit prosjekt som utløpt med utløpsdato, eller krysser for utgått/sperret så er det fortsatt aktivt i Webfaktura etter at ein har køyrt synk. Har ein kunde som ønsker å deaktivere ein avdeling, men vi finn ingen måte å gjere det på.

 

Foreslår som ein idé at synken og setter kostnadsbærere som inaktive når dei ikkje lenger er i bruk. Evt at ein har ein mulighet for å gjer det i Webfaktura så blir det synka tilbake til Global-klienten.

 

Slik eg forstår er dette implementert for Business - ref denne idéen:
https://community.visma.com/t5/Ideer-Visma-Webfaktura/Sette-prosjekter-som-inaktiv-i-WebFaktura/idi-...

3 Kommentarer
av Ramon H. Iversen

Ja dette var for så vidt en god idé, men skulle veldig gjerne sett at flere ga sin stemme før vi bestemmer oss for å implementere.

Stein Olav
CONTRIBUTOR **
av Stein Olav

Har det kommet en mulighet til å deaktivere prosjekter i webfaktura? Har en kunde med mange prosjekter som ønsker å fjerne noen fra prosjektlisten sin.

av Eirik Skorstad
Status changed to: Status: Akseptert

Vi liker idéen og ser nå på mulige løsninger for å implementere dette. Enn så lenge så har vi ikke noe tidsestimat på når dette er utført.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"