avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
CONTRIBUTOR **

Calendar i Excel

Status: Stem - Vi vurderer!

Hei!

Ønsker å kunne ta ut Calendar i Excel. Er dette under utbedring?

3 Kommentarer
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Hei. 

Takk for forslaget!

Vi har tatt en titt på denne idéen, og den passer under retningslinjene våre for opprettelse. Vi holder deg oppdatert hvis vi har mer å dele. Inntil da ønsker vi å fortelle deg at vi har anerkjent ideen din, og vi oppfordrer alle til å stemme/like for å øke synligheten.

Her kan du lese mer om prosess for idéer og utvikling i Visma.

Mvh

Kenneth Skogen

Product Manager 

CONTRIBUTOR **

Hei!

Ville bare sjekke om hvordan status er på denne. Når jeg tenker på å ta ut liste i exel så tenker på listen "fraværsoversikt", ikke enkelt transaksjoner. Jeg lurer også på hvorfor ikke flexitid hel dag og avspasering vises i samme fraværsliste.

CONTRIBUTOR **

Hei,

Jeg trenger også å ta ut Calendar i Excel og ser at det er en mulighet, men jeg får imidlertid opp en formatert fil når jeg ber om excelfil på: Alle registreringer i Calendar, som gjør at jeg ikke kan filtrere slik jeg ønsker. Henter jeg ut fila som CSV er formateringen feil og antall timer blir gjort om til dato. Dette har noe med separator som komma vs. punktum. Jeg kan derfor ikke bruke noen av filtypene.

Er det en mulighet for at det kan lages en uformatert versjon i Excel så jeg kan formatere tallene slik jeg ønsker selv?