avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Feriedager i Visma.net Calender for 2020

Status: Stem - Vi vurderer!

Kunden har ansatte som ønsker å legge inn ferie i 2020 i Visma Calender – men der er det ikke feriedager p.t. Hvordan kan vi få til at det kommer feriedager til disposisjon i 2020 allerede nå før jul 2019?

Svar fra H&L: 

Det er slik at når man har Calendar i integrasjon med H&L så er det lønn som er eier av fraværet og dermed feriedagene. 

Feriedagene for 2020 frigis når man overfører til 2020, så det vil derfor ikke være mulig å føre ferie før dette er gjort.

Fra forhandler: 

NB! Dette bør være mulig 

1 Kommentar
CHAMPION *

Det er mine ansatte som ønsker å legge inn ferie for 2020. Vi har Visma Calender som vårt system for fraværshåndtering. Vi forventer at når Visma selger oss et fraværsystem, så skal vi kunne bruke KUN dette systemet! Slik som Visma Calender opererer nå - så må vi ha et skyggesystem. Det er ikke profesjonelt eller akseptabelt.  En ansatt må kunne søke om ferie for januar 2020 allerede nå! Dette går jo på ferie i jul/nyttår - i tillegg til vinterferie mm. Og en personalansvarlig må kunne få oversikten over fraværssøknader allerede nå! Jeg er overrasket over at dette er en begrensing, og at vi er første selskap som tar opp denne problemstillingen. Ber om at dette prioriteres!

Mvh Cecilie Willard