avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

CONTRIBUTOR **

Hente feriepengelisten på foregående måneder (historiske)

Status: Stem - Vi vurderer!

Ønsker muligheten for å kunne hente ut feriepengelisten på historikk (slik det er åpnet for i Visma)

Siden feriepenger pr kjøring er mangelfull når det er ansatte som slutter.

5 Kommentarer
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Hei Christine.

Takk for forslaget!

Vi har tatt en titt på denne idéen, og den passer under retningslinjene våre for opprettelse. Vi holder deg oppdatert hvis vi har mer å dele. Inntil da ønsker vi å fortelle deg at vi har anerkjent ideen din, og vi oppfordrer alle til å stemme/like for å øke synligheten.

Her kan du lese mer om prosess for idéer og utvikling i Visma.

Mvh

Kenneth Skogen

Product Manager

CONTRIBUTOR **

Ja super idè

CONTRIBUTOR ***

Det er 2 år siden jeg ønsket meg dette og la ut på disse sidene.  Har ikke hørt et pip.  Håper flere kan henge seg på og ønske dette.

CONTRIBUTOR ***

JATAKK!!!
I andre systemer kan man hente ut lister "pr dato", altså akkumulerte tall pr den datoen/mnd vi velger. 
Å måtte lagre dokumenter, eller ta ut lister, istedet for å ha det tilgjengelig i systemet er veldig gammeldags syns jeg....

CHAMPION ***

Veldig godt forslag! Vil også kunne legge inn en dato i overskriften slike den f.eks. blir "Feriepengeliste pr. 29.02.2020". Ønsker også en mulighet til å få ut en feriepengeliste som viser feriepengegrunnlaget til de som har sluttet. Når vi skal avstemme feriepenger skal vi beregne kostnaden til 2,3% feriepenger. For å få korrekt grunnlag for dette sliter vi litt pr. i dag. Listen viser nemlig bare grunnlaget til de som ikke har fått sluttoppgjør, mens vi skal ha ha grunnlaget for alle. Vi bruker da en standard avstemmingsskjema utarbeidet av Regnskap Norge.