Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
Huldt & Lillevik Lønn
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Historiske lister burde ikke endre seg

Status: Stem - Vi vurderer!

Jeg ser at når jeg nå tar ut regnskapsbilag for februar så er ikke tallene lik regnskapbilaget jeg skrev ut i februar og stemmer derfor ikke overens med regnskapet. Det samme gjelder lønnsslipper. Dersom jeg tar ut en lønnslipp fra april ønsker jeg at den skal se lik ut som den lønnsslippen den ansatt mottok. Dvs at hvis man skifter navn på en lønnsart bør ikke arten endre navn på historiske lønnsslipper.

Dette hadde spart oss for mye utskrifter og lagring av rapporter.

2 Kommentarer
Status changed to: Status: Stem - vi vurderer

Hei Rebekka og takk for ditt forslag.

Vi er klar over at det er slik, og for å få korrekte historiske rapporter må du generere PDF'er etter hver kjøring. Denne muligheten ble laget i sin tid for å gjøre det mulig å ta ut en rapport man hadde glemt i en lønnskjøring, uten å måtte legge tilbake sikkerhetskopi.

For lønnsslipper kan du sette opp at disse automatisk skal lages i databasen når de genereres. Dette gjør du i menyvalg Kartotek | Firmaoppsett og fanen Oppsett integrasjon ved å merke feltet "Automatisk lagre filer i databasen". Disse lagres da under mappen Filer/dokumenter i oppgaven Kartotek | Personalopplysninger. På denne måten sikrer du at du har korrekte historiske lønnsslipper.

Vi ser selvfølgelig at det beste hadde vært at systemet kunne generer alle rapporter korrekt tilbake i tid. Vi har derfor anerkjent ideen din, og oppfordrer alle til å stemme/like for å øke synligheten.

Mvh
Wenche Jacobsen

Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Hei.

Vi ønsker å få en oversikt over hvilke idéer kunder flest ønsker at vi implementerer og oppfordrer alle til å stemme om de synes dette er en god idé.

Mvh
Wenche Jacobsen