avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Lena Østerhagen
CONTRIBUTOR **

Melding på sluttede personer ved variabel lønn i den skybaserte versjonen av H & L

av Lena Østerhagen
Status: Stem - Vi vurderer!

Ønsker oss en melding ved lønnsgenerering dersom vi har registrert en variabel transaksjon på en person som står med status sluttet. 

Hvis vi har registrert en variabel transaksjon på en person som har status sluttet så hadde det vært fint om det kom opp en melding da vi genererer lønn slik at vi klarte å fange opp at det ligger en transaksjon som ikke blir med på kjøringen. En slik transaksjon kan bli liggende uten at vi fanger opp den.

Dette er et problem når vi leser inn filer (timeregistrering og excel)

1 Kommentar
Nils Fossum
GURU *
av Nils Fossum

Dette har vært en utfordring med systemet i alle år og har vært meldt inn som ønske av meg ved flere anledninger tidligere. Dessverre har det aldri blitt prioritert å gjøre noe med det fra Vismas side og har derfor opplevd det du beskriver veldig mange ganger. Kjedelig med slike feil og så godt som umulig å unngå slik løsningen er nå. Ok, man får varsler når man registrerer manuelt på én og én ansatt men ingen varsel ved registrering pr. lønnsart eller ved import. Forslaget ditt har dermed fått min stemme! Kan jo alltids håpe selv om jeg tror oddsene for å se ny funksjonalitet i H&L er dårligere nå enn noen gang.