Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
Huldt & Lillevik Lønn
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Rapport uten importerte transaksjoner

Status: Stem - Vi vurderer!

Vi bruker alltid listen over variable transaksjoner til å kontrollere den manuelle jobben som er gjort i lønnskjørinen. Her haker vi av de linjene vi har sjekket og ser om det er noen åpne linjer til slutt. Det hadde vert veldig praktisk om vi kunne hake av for at importerte transaksjoner ikke viser i denne rapporten. De er jo som regel kontrollert og godkjent i et eksternt system. Jeg vil si at over halvparten av listen består av importerte transaksjoner hos oss siden vi fører timer og mesteparten av reiser elektronisk.

Samtidig hadde det vert kjekt med muligheten for en rapport som viser både fast og variable transaksjoner, men at man kan se på rapporten hva som er fast og variabelt Smilefjes glad

2 Kommentarer
Status changed to: Status: Stem - vi vurderer

Hei Rebekka.

Takk for forslag! Vi har tatt en titt på denne idéen og vi vil holde deg oppdatert hvis vi har mer å dele. Inntil da ønsker vi å fortelle deg at vi har anerkjent ideen din, og vi oppfordrer alle til å “like” for å øke synligheten.

Med vennlig hilsen
Wenche Jacobsen

Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Hei.

Vi ønsker å få en oversikt over hvilke idéer kunder flest ønsker at vi implementerer og oppfordrer alle til å stemme om de synes dette er en god idé.

Mvh
Wenche Jacobsen