Huldt & Lillevik Lønn
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Snu lista med fravær i Huldt og Lillevik

Status: Akseptert

Det er veldig frustrerende å måtte skrolle ned side på side med gammel ferie og fravær i Registrere fravær, for å sjekke om man har lagt inn et fravær tidligere, og med riktig info. 

Er det mulig å få det nyeste fraværet øverst og det eldste nederst? Gjerne med en tom linje øverst for å legge inn det nye fraværet.

17 Kommentarer

Hei Mette Helene

Takk for forslaget!

Vi har tatt en titt på denne idéen, og den passer under retningslinjene våre for opprettelse. Vi holder deg oppdatert hvis vi har mer å dele. Inntil da ønsker vi å fortelle deg at vi har anerkjent ideen din, og vi oppfordrer alle til å stemme/like for å øke synligheten.

Mvh
Wenche Jacobsen

CONTRIBUTOR **

Dette er sterkt ønsket! Særlig tungvint når en f.eks har ansatte med mye og varierende grad av sykmelding der det må legges inn separate linjer ved endring i prosent sykmeldt. Stemmer for/liker godt idéen!

CONTRIBUTOR *

Det hadde vært supert dersom dette kom på plass. Som nevnt tidligere blir det til tider lange lister på de som har varierende grad av friskmelding. Smilefjes glad

CONTRIBUTOR *

Dette er også noe vi ønsker oss.

CONTRIBUTOR *

JA! Det hadde vært fint!!! Smilefjes glad

CONTRIBUTOR *

ja takk :-)

CONTRIBUTOR *

Ja takk Smilefjes glad

CONTRIBUTOR **

Ja takk Smilefjes glad

Absolutt et ønske :-)

Hei.

Denne idèen er akseptert og lagt inn i roadmap.

Idéen ligger her til den er utviklet og releaset i en versjon til kunder.

Mvh
Wenche Jacobsen

Gleder meg til dette kommer -Smilefjes glad

Gleder meg til dette er en realitet - virkelig god ide -Smilefjes glad

CHAMPION ***

Ventar med lengsel Smilefjes glad

Hvis dere oppdaterer til siste versjon av H & L, så vil dere se at lista er snudd. :-)

CONTRIBUTOR *

Har nå oppdatert til siste versjon, men lista er ikke snudd hos meg. Er det noe jeg må gjøre, noen instillinger jeg må endre?

Det er ikke gjort endringer i siste versjon av Huldt & Lillevik Lønn.

Dette ligger på planen for neste versjon som kommer i oktober.

Aha, jeg trodde den var kommet allerede, for de viste at den var endret på et kurs jeg var i mai.