avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Freddy Lavoll
CONTRIBUTOR ***

Kopiering av kontrollpunkter

av Freddy Lavoll
Status: Implementert

Mulighet for å kunne kopiere alle kontrollpunkter fra fjoråret og evt kopiere alle kontrollpunkter fra annen kunde? Da kan man lage en maler for å hente de inn enkelt og greit.

1 Kommentar
av Andre Hellesvik
Status changed to: Status: Implementert

Hei Freddy.

Når man inne på Innstillinger Oppgaver går inn på en oppgave og denne er huket av for Gjenbruk forfallsdato og inaktive perioder vil man i tillegg til å få med seg kontrollpunktene også få med seg forrige periodes datoer og innstillinger. Selve "kopieringen" skjer når neste periode påbegynner. Har jeg satt opp en oppgave som går fra Januar til Desember så vil jeg først se neste periode påfølgende Januar.

Oppgavene ligger allerede i systemet under Innstillinger - Oppgaver. Dersom man ønsker at flere kunder skal oppdateres med en spesifikk Oppgave med tilhørende kontrollpunkter kan man klikke på Kunder i venstre meny, deretter benytte Masseoppdater nederst i menyen. Her kan man legge til oppgaver, eventuelt redigere oppgave på et sett med kunder.

Dersom du går på Kontrollister i venstre meny og klikker på en spesifikk oppgave, f.eks. Regnskap, så har du andre muligheter med Masseoppdater knappen. Du kan Ferdigmarkere, Inaktivere eller sette forfallsdato på et sett med oppgaver på et utvalg kunder.

Har jeg forstått ditt ønske riktig med foreslåtte fremgangsmåte?

Med vennlig hilsen
André/Visma Mamut Produkt