Mine områder
Hjelp
ahalaas
CONTRIBUTOR ***

Oversikt som viser en spesifikasjonen på innhold på fakturaen/ordren

av ahalaas
Status: Implementert

Det er flere kunden som har etterspurt opplysning hva fakturaen/ordrene inneholder. Dvs. oversikt over materiell, timer mm på fakturalinjenivå. Dette bør være mulig å overføre til Excel.

4 Kommentarer
John Trygg
VISMA
av John Trygg
Status changed to: Status: Implementert

Hei!

 

Kjenner ikke til hvilke behandlingsnummer du benytter når du danner en faktura. Men du har her mange muligheter som kan løse ditt ønske.

 

Materiell kan spesifiseres pr pakkseddel, da vil alle detaljer vises. Du kan summere pr vare, pr pris. Du kan med egen systemkode legge ved et eget materialbilag, etc etc.

 

Timer kan også spesifiseres på forskjellige måter. Du kan også legge ved en timeliste til fakturaen, da får du alle detaljer dag for dag. Bestemmes på kunde/ordre. Den kan også hentes ut i ettertid.

 

 

ahalaas
CONTRIBUTOR ***
av ahalaas

Det er ikke i forbindelse med danning av faktura jeg trenger dette, men kunder spør i ettertid om opplysninger, sender videre en mail som viser dette. Ellers så har jeg sendt dette som support forespørsel og fikk tilbakemelding på telefon at jeg skulle legge det inn som ønske her.

John Trygg
VISMA
av John Trygg

Hei!

Send gjerne en mail til meg john.trygg@visma.com så kan jeg sjekke supportsaken og følge den opp. Finner ikke den uten å vite hvilket firma du er ansatt i.

ahalaas
CONTRIBUTOR ***
av ahalaas

Mail sendt

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"