avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR **

Klarer ikke å forstå hvorfor man ikke kan betale skatt og aga via elektronisk bankbetaling?

Status: Implementert

Alle opplysninger om KID og bankkontonummer ligger jo inne i systemet, så alt skulle jo ligge tilrette for dette. Eller er det bare jeg som ikke kjenner systemet godt nok og ikke har funnet ut hvordan jeg løser dette?

14 Kommentarer
Status changed to: Status: Vurderer

Enig!  Vi planlegger å tilby Autopay i Visma Lønn versjon 13, det aktualiserer ønsket.

Dog er jeg redd det ikke kommer i neste versjon (mai), men det vurderes fortløpende!

CHAMPION *

Nettbankane blir stadig mindre funksjonelle. No sist opplevde vi at Sparebank1 fjerna støtta for Java, noko som gjer at ordinær filoverføring er uaktuell og Autopay framstår som det einaste alternativet.

Det er svært uheldig at vi må oppretthalde nettbank-tilgangen berre for å betale skattetrekk og arbeidsgivaravgift.

Dette medfører unødvendige tilkoplingsgebyr og månadsavgifter.

Og i tillegg må vi forholde oss til fleire måtar å betale på, noko som er ugunstig i seg sjølv.

Så sjølv om dette kan framstå som ein bagatell, så er det verkeleg ikkje det.

Derfor håper vi på at Visma kan framskunde lanseringa av all betaling via Autopay, herunder skattetrekk og arbeidsgivaravgift.

Status changed to: Status: Vurderer

Støtte for Autopay kommer i Visma Lønn versjon 13!   Mai 2018

CONTRIBUTOR **

Fantastisk, - det gleder vi oss til Smilefjes glad

CONTRIBUTOR **

Var på Lønnsforum vår 2018 i går, og ble der fortalt at dette ikke kommer på plass i mai. Når blir Autopay tilgjengelig?

Autopay kommer i mai. Ditt første ønske, remittering av skatt og aga - kommer senere.

CHAMPION *

Når er "senere"?

Sjå innlegget mitt over; dette er faktisk eit problem for kundane til Visma Lønn.

Geir Høydalsvik

Hadde jeg visst det, hadde jeg skrevet detSmilefjes glad   Vi har ikke lagt konkrete planer for desember versjonen, ennå. Men vi vet dette er ønsket av mange, spesielt Byråer.

Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

For å sikre best mulig oversikt over hvilke ønsker og idéer flest ønsker, er det viktig å se hvor mange som har de samme behovene. Oppfordrer derfor alle til å stemme om de synes det er en god idé

Støtter denne!!!

CONTRIBUTOR *

Støtter denne!!

CHAMPION *
Har dere mer oversikt om når dette kommer? Betaling av skatt/aga på Autopay ?
(updated by Gunnar Glendrange VISMA ‎27-11-2018 13:56 )
Status changed to: Status: Akseptert

Dette vil komme i versjon 13.10 (desember).  Baserer seg på Autopay.

Les mer om versjonen her

Status changed to: Status: Implementert

Versjon med det har nå kommet, se nyhetsartikkelen her