Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Lønnsslipp uten fødselsnummer

Status: Prioriteres ikke

Jeg ønsker ikke å vise fødselsnummer i lønnsslipper . Pr i dag er det slik at man må ta bort hake  for vis fødselsnummer hver gang man kjører lønn. Håper dette kan rettes slik at Visma lønn husker sist brukte valg for dette.

Nina:-)

2 Kommentarer
Status changed to: Status: Prioriteres ikke

Fødselsnr er pliktig informasjon på lønnsslippen. Således ønsker ikke vi å ha en løsning som lett kan medføre at dette ikke skrives ut. Bedre at man gjør det som en aktiv handling, hvis man av spesielle årsaker ikke ønsker at det skrives. Håper det er okSmilefjes glad

CONTRIBUTOR ***

I praksis burde man kunne skrive ut/lage elektronsik bilag til regnskapet som inneholder konteringsliste, lønnsslipp uten personnummer og bankkontoer, utbetalingsliste med skjulte bankkontonummer til ansatte (hvis ønskelig) og selvfølgelig alle reiseregninger og utlegg fra Expense. Spesielt hvis man f.eks kjører lønn selv og sender alle utskrifter med e-post til et regnskapskontor, så er det vel lite ønskelig at personnummer og bankkontonummer til lønnsmottakere er tilgjengelig.