Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 

Mulighet til å endre benevnelse på ansvarsenheter

Status: Stem - Vi vurderer!

Det hadde vært veldig praktisk om man kunne endret på benevnelsene "Avdeling", "Prosjekt", "Kampanje" etc. i Visma Lønn.

Slik Visma Lønn, Visma Business og Visma.net Expense nå snakker sammen ville det gitt en bedre oversikt for de som jobber i systemene og med integrasjonene, hvis ansvarsenhetene het det samme i alle systemer.

I Visma Business leveres ansvarsenheter med et nummer,  men de kan navngis etter kundens ønske.

Når VB settes opp med sync mot Visma.net er det benevnelsene fra Visma Busienss som vises i Expense.

Og videre kan det være forvirrende når disse heter noe helt annet i Visma Lønn.

Derfor synes vi at det kunne vært fint om Visma Lønn hadde samme funksjonalitet som Visma Business, slik at man her kunne byttet benevnelse tilsvarende.

1 Kommentar
Status changed to: Status: Stem - Vi vurderer!

Jeg har full forståelse for det, helt enig!   Punktet har vært vurdert ved flere anledninger tidligere, men aldri nådd opp i prioriteringen vs kost/nytte. Det har vist seg mer omfattende å løse enn man kanskje skulle tro. Men vi kan ha det "til observasjon" ... Smilefjes glad