avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Karl Petter
CONTRIBUTOR ***

Visma må lage ein løysing for å enkelt kunne endre klientnavn i Visma Lønn.

av Karl Petter
Status: Stem - Vi vurderer!

Vi har mange kunder som av ulike årsaker har endret navn på sine selskaper. Dette er ikkje noko problem å endre i dei fleste system, men i innloggingsbildet til Visma Lønn får vi ikkje endret på navnet.

Eg vil foreslå at Visma prioriterer å lage ein enkel funksjon for å endre på innloggingsnavnet som vises når kundane våre skal inn på ein klient og jobbe. Det er ikkje holdbart for oss lenger at kundane våre må forholde seg til historiske navn når dei skal inn og jobbe i Visma Lønn.

Vi bruker RacAdmin og ønsker ikkje noko "Petter Smart-løysing" der vi må inn i systemfiler for å endre på noko. Eg vil foreslå at ein endrar det slik at Visma Lønn bruker navnet fra feltet "Firmanavn" under "Firmaopplysninger" også i "drop-down-menyen" ved innlogging i applikasjonen. Om dette skulle vise seg som ei umogleg oppgåve for utviklarane til Visma kan eit alternativ vera å legge navneendringsfunksjonen til Racadmin.

Eg meiner at i 2021 er det ikkje holdbart å måtte lage ein ny klient, med tilhøyrande integrasjonar mot både visma.net, altinn, bank og anna, berre fordi eit selskap byter namn. Her må Visma rett og slett lage ei løysing som fungerer og som er enkel i bruk. Eg ser at dette har vore diskutert på ei rekke trådar over fleire år, og det meiner eg rett og slett ikkje er godt nok i 2021.

2 Kommentarer
Martin Røskaft
PARTNER
av Martin Røskaft

hør hør 🙂

Madelen
CONTRIBUTOR **
av Madelen

Svært viktig å kunne endre navn på klient. I år har vi mange kunder som har byttet selskapsnavn.