Mine områder
Hjelp
May Tone Nygård
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Maksgrense for timar i timebank

av May Tone Nygård
Status: Åpen

Me ynskjer å kunne sette ei maksgrense for antal timar i timebank. I vårt reglement kan du ha maks 40 timar i timebank i ein månad. Ved månadsskifte så skal alt over 40t slettast.

5 Kommentarer
av Oddfrid Kjærvoll Morken

Me har laga eit forslag til endring av reglement - timer over 50 skal avregnes (nulles ut) kun 2 ganger i året. Tenker at det kan være betre for ansatte/ledere i forhold til at vi har ulike tidspunkt med "topper" av arbeidsmengde, etter hvilken avdeling vi jobber ved. Eks. 1. april og 1. okt. skal det ikkje være timer over 50, hos oss. Dette bare til info.

Men, kunne vært fint å ha ein funksjon som håndterter MAX timer på eit SPESIFISERT tidspunkt. Nå er det opp til leder å følge med, hos oss. Men, vi synes dette er ein betre ordning.

May Tone Nygård
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av May Tone Nygård

@Oddfrid Kjærvoll Morken Det kunne vore fint om me sjølve kunne styre når avrekninga på makstimar skulle vere då. Eg vil tru at lokale reglement for fleksibel arbeidstid er ulik rundt om. Men i dag så blir ingen timar sletta slik eg har forstått det.

av Oddfrid Kjærvoll Morken

Du kan lage grense på 50 - men ikkje datostyrt. 

May Tone Nygård
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av May Tone Nygård (Oppdatert ‎29-12-2021 10:29 av May Tone Nygård )

@Oddfrid Kjærvoll Morken Okei, då har ikkje eg fått med meg det. Me har nettopp starta med Visma Tid, hatt ein testavdeling i desember og skal starte opp alle i januar. Men då tel Visma Tid timar til 50 og så sluttar den berre å legge timar til timebank? Me har hatt Norsk Tid tidlegare, og er vant til at dette kan me styre sjølve.

May Tone Nygård
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av May Tone Nygård

opp

Få oppdateringer om denne artikkelen rett i mailboksen din

Klikk på de tre prikkene til høyre i innlegget/artikkelen og velg Abonnér.

Les mer om abonnering på artikler, faner og områder her.