Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Stemplingsapp funksjoner

av Anonymous
Status: Åpen

Hei,

Jeg har noen forslag til funksjoner/innstillinger som jeg ønsker at blir inkludert i den nye stemplingsappen i fremtiden, som vil erstatte appen vi bruker nå på nettbrett for å stemple, "Triangel Stempling".

Med tanke på at stemplingsapp blir installert og brukt på en (eller flere) stasjonær nettbrett som alltid skal fungere og være skrudd på hele tiden, slik at ansatte kan stemple inn og ut til enhver tid, hadde det vært greit om noen funksjoner var inkludert som hjelper til med dette:

• Gjøre appen om til "persistent", som sørger for at appen og selve nettbrettet er alltid på og ikke går i "sovemodus" mens appen er åpen. (Jeg er klar over at dette kan gjøres med innstillinger i selve nettbrettet, som holder nettbrettet åpen 24/7 mens den er i ladning, men det hadde vært greit å ha en slik funksjon i appen også i tillegg)
  • Legge til en funksjon som deaktiverer av/på knappen for å unngå at skjermen blir skrudd av ved uhell.
  • Gjøre det mulig å koble til og bruke en ekstern NFC leser med appen.

Ønsket mitt er egentlig bare å gjøre det så lett som mulig å bruke nettbrettet som en stasjonær enhet som er på 24/7.

2 Kommentarer
av Robert Support

Hei og takk for innspill, forslaget er videresendt utvikler 🙂 

ThorvaldBoe
VISMA
av ThorvaldBoe

Hei,

vi jobber nå med en oppgradert Android app som etter planen blir tilgjengelig i Google Play i Oktober.

Ang. dine funksjonsønsker:

• Persistent app: Dette er lagt inn - skjermen skrur seg nå ikke av, og enheten går ikke i dvalemodus så lenge appen kjører
  • Deaktivere av/på knapp: Dette er dessverre ikke mulig å gjøre fra appen. Noen enheter ser ut til å ha mulighet for en "kiosk modus" som lar deg velge en app som er lov å kjøre, beskyttet med passord. Det finnes også tredjepartsløsninger som tilbyr dette, uten at jeg har erfaring med dem. Anbefaler å undersøke om dette er en mulighet for deres enhet.
  • Ekstern NFC leser: Dette er en mulighet vi undersøker. Det vil ikke komme i første versjon, men kan komme senere.

Takker for innspill.

mvh.

Thorvald Bøe,

utvikler

Få oppdateringer om denne artikkelen rett i mailboksen din

Klikk på de tre prikkene til høyre i innlegget/artikkelen og velg Abonnér.

Les mer om abonnering på artikler, faner og områder her.