avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Morten-Lund
CONTRIBUTOR **

Vipps

av Morten-Lund
Status: Åpen

Jeg synes det er på tide at vipps nå legges inn som betalingsløsning i Webshop+ dette er et ønske fra mange Webshop + brukere. Vipps har 2,8 mill brukere og er noe av den mest gangbare betalingsløsningen på nett.

De fleste andre plattformer har dette, det samme gjelder for så vidt med klarna.

3 Kommentarer
Hyttedusj_no
CONTRIBUTOR **
av Hyttedusj_no

Jeg forstår virkelig ikke hva som er flaskehalsen på dette prosjektet. Jeg har en annen nettbutikk via AbiCart, de ble valgt fremfor Visma nettopp fordi de tilbyr Klarna og Vipps. Jeg sitter nå å titter på Webshop Pro, men dette med Vipps og Klarna er faktisk avgjørende for mange, inkludert meg, når det kommer til valg av nettbutikkløsning - Det skal være enkelt å få betalt for varene sine, det er det ikke i de nettbutikkene som drives av Visma.

Hurtigkasse er "Smooth" det, men det finnes ikke her.

av Kurt Forsvars Matriell Utsalg

Hvor lang tid skal dere bruke på dette ?. Tror at vi som er kunder hos dere, bør se oss om en annen nettbutikk løsning.

Mvh

Kurt Ludvigsen

www.fmu.no

Hyttedusj_no
CONTRIBUTOR **
av Hyttedusj_no

Dert virker som om Visma webshop ikke er noen prioritert arbeidsoppgave hos de som jobber i Visma. Det å integrere Vipps og/eller Klarna burde vært gjort for lenge siden og det kan da umulig være spesielt vanskelig å få til. Vi flytter nå til 24nettbutikk.no - der kan kundene våre betale med vipps og klarna, og det er en mye enklere ordrehåndtering som er knyttet opp mot en særdeles god avtale med Bring og det for nesten samme årsprisen som hos Visma.