Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Arbeidsgiveravgift og forskuddstrekk legges automatisk opp som bankutbetalinger fra Payroll

av Anonymous
Status: Akseptert

Det hadde vært veldig kult når A-melding er aksepter i Payroll-vinduet at man har en funksjon/knapp/steg man trykker på som gjør at dette betalingsinformasjonen sendes og legges opp automatisk i nettbanken (kankskje med et trinn i mellom hvor man godkjenner i Autopay). 

- Arbeidsgiveravgift legges opp som en utbetaling i nettbanken til frist for termindato (da fra driftskonto) med KID og riktig kemner 

- Forskuddstrekk legges opp som en utbetaling i nettbanken til frist for termindato (da fra skattetrekkskonto) med KID og riktig kemner. 

Da slipper man å legge opp dette steget manuelt selv i nettbanken - nok en liten tidstyv tatt 🙂 

7 Kommentarer
Henrik Horn
VISMA
av Henrik Horn

Hei Bjørn!

Veldig bra ønske! Denne likte jeg veldig godt, og tar med meg inn til utviklingsavdelingen til drøfting. Kan komme tilbake med en tilbakemelding her når/dersom den blir lagt inn i vår backlogg.

mvh

Henrik Horn

Product Manager

Visma Mamut 

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Flott at dere likte ideen. Spent på hva dere eventuelt kommer frem til 🙂 

Dagny H. Austlid
CONTRIBUTOR ***
av Dagny H. Austlid

Hei, vi har nettopp gått over til Payroll, og jeg leter etter denne "knappen" for å generere utbetaling av AGA og forskuddstrekk.

Er den på plass nå i 2020?

Henrik Horn
VISMA
av Henrik Horn

Hei Dagny!

Nei, dette har vi ikke implementert i Payroll enda og heller ikke noe konkret informasjon om når eventuelt det vil komme inn.

vennlig hilsen

Henrik Horn

Product Manager

Visma eAccounting AS

Henrik Horn
VISMA
av Henrik Horn
Status changed to: Status: Akseptert

Hei,

en oppdatering på denne saken. Dette jobbes med akkurat nå, og vi håper å levere denne funksjonaliteten til høsten.

mvh

Henrik Horn

Business Development Manager

Visma eAccounting AS

christianeriksen
CONTRIBUTOR *
av christianeriksen

Hei. 

@Henrik Horn Når kan vi forvente at dette er klart til bruk?

Hilsen 

Christian Eriksen

Henrik Horn
VISMA
av Henrik Horn

Hei @christianeriksen !

Vi har måtte prioritere å levere digital inntektsmelding, og derfor har vi måtte flytte litt på denne casen. Vi håper nå at den kan leveres i starten av andre kvartal.

mvh

Henrik Horn

Business Development Manager

Visma eAccounting AS