avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Anonymous
Ikke relevant

Arbeidsgiveravgift og forskuddstrekk legges automatisk opp som bankutbetalinger fra Payroll

Status: Åpen

Det hadde vært veldig kult når A-melding er aksepter i Payroll-vinduet at man har en funksjon/knapp/steg man trykker på som gjør at dette betalingsinformasjonen sendes og legges opp automatisk i nettbanken (kankskje med et trinn i mellom hvor man godkjenner i Autopay). 

- Arbeidsgiveravgift legges opp som en utbetaling i nettbanken til frist for termindato (da fra driftskonto) med KID og riktig kemner 

- Forskuddstrekk legges opp som en utbetaling i nettbanken til frist for termindato (da fra skattetrekkskonto) med KID og riktig kemner. 

Da slipper man å legge opp dette steget manuelt selv i nettbanken - nok en liten tidstyv tatt 🙂 

4 Kommentarer

Hei Bjørn!

Veldig bra ønske! Denne likte jeg veldig godt, og tar med meg inn til utviklingsavdelingen til drøfting. Kan komme tilbake med en tilbakemelding her når/dersom den blir lagt inn i vår backlogg.

mvh

Henrik Horn

Product Manager

Visma Mamut 

Anonymous
Ikke relevant

Flott at dere likte ideen. Spent på hva dere eventuelt kommer frem til 🙂 

CONTRIBUTOR **

Hei, vi har nettopp gått over til Payroll, og jeg leter etter denne "knappen" for å generere utbetaling av AGA og forskuddstrekk.

Er den på plass nå i 2020?

Hei Dagny!

Nei, dette har vi ikke implementert i Payroll enda og heller ikke noe konkret informasjon om når eventuelt det vil komme inn.

vennlig hilsen

Henrik Horn

Product Manager

Visma eAccounting AS