avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

CONTRIBUTOR **

Automatisk legge ved timelister fra Visma eaccouning time i faktura/grunlag i visma eaccounting

Status: Åpen

Jeg arbeider mot en del kunder som ønsker og se datoer på når jeg har vært der og jobbet eller kopi av timelister med faktura.

Jobben med og føre timer gjør det enklere nå som jeg har Visma Time. men når jeg skal fakurere så er jobben blitt mer kronglete. jeg må først hente ut en rapport fra visa time som jeg legger ved fakturaen før jeg sender den.

Tenkte det kunne vært en ide og fått et valg når man overførte faktura grunnlaget fra Visma time om og legge ved timelister som et vedlegg på faktura. eventuelt legge ved datoer på timeregistrering på fakturaen.

5 Kommentarer
CONTRIBUTOR *

Og ikke nok med det.  Lager du fakturakommentarer på timene blir dette spesifisert pr kommentar på faktura, men uten datoer.  Lager du timeliste viser den datoer, men ikke fakturakommentaren.  Så dette er litt lite gjennomtenkt.

Anonymous
Ikke relevant
( ‎21-06-2018 14:39 )

Denne endringen/tillegget ønsker vi også! Unødvendig tidkrevende å lage fakturaer slik det er nå. Med litt forbedring kunne vi laget fakturaer med ett klikk.

Her er det mulig med stor forbedring av brukeropplevelsen med relativt lite utvikling vil jeg tro...

CONTRIBUTOR **

Det virker ikke som det skjer noe med dette. ?

CONTRIBUTOR ***

Om i det minste datoen ble med over på hver fakturalinje når man overfører fakturagrunnlaget, hadde mye vært løst.

Det aller beste hadde vært om man i tillegg kunne velge om man vil skrive inn fra- og til-tidspunkt også.

Men det virker dessverre som at Visma har valgt å ikke videreutvikle noe som helst på Visma Time.

Får håpe noen av leverandørene som har spesialisert seg på time-registrering snart kjenner sin besøkelsestid og utvikler integrasjon mot eA. Potensielt ti-tusener av nye kunder da, for Visma Time er svært mangelfull. Fremstår som en beta-versjon flere år etter lansering.

Skjerpings, Visma!

CONTRIBUTOR *

I TIME registreres ikke klokkeslett. Jeg bruker 24 onoff til det . Det skulle ikke være nødvendig. Når kommer TIME for android?