avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

postene
CONTRIBUTOR **

Beregne kjørerute og bompenger fra adresser i kjørebok i Expense

av postene
Status: Implementert

Beregning av antall kilometer og bompenger bør kunne beregnes ved å legge inn fra-via-til adresser. Det bør ikke være behov for eksterne kjørebokløsninger for å få beregnet kjøreavstander og bompenger.

4 Kommentarer
Henrik Horn
VISMA
av Henrik Horn
Status changed to: Status: Akseptert

Status Endret til: Akseptert

Hei,

vi jobber med en løsning nå som vil i første omgang gi deg reiserute beregning. En begrensning inntil videre er bompenger. De vil man måtte legge inn fortsatt. Forhåpentligvis vil vi ha løsningen klar iløpet av første kvartal i år. Jeg oppdaterer tråden med mer informasjon når jeg har forventet dato for at den er klar.

Vennlig Hilsen
Henrik Horn
Product Manager - Visma Mamut AS

Henrik Horn
VISMA
av Henrik Horn
Status changed to: Status: Implementert

Hei!

Kart funksjonen er nå implementert. 

For en fremtidig del to av denne kart funksjonen har vi bompenger på listen. I dag er det kjøreruten og kilometer som legges inn.

Vennlig Hilsen
Henrik Horn
Product Manager - Visma Mamut AS

Thore Nordby
CONTRIBUTOR *
av Thore Nordby

Hei,

Vet du når bompenger vil bli implementert?

Håper det er i nær fremtid.

Henrik Horn
VISMA
av Henrik Horn

Hei @Thore Nordby

Vi har et håp om første halvår 2022. Data om bompenger (hva det koster for hvilken type bil osv) må vi hente fra en annen kilde og jobber nå med et mulig samarbeid med en sanntidsleverandør av disse dataene.

Så da er forutsetningen at dette samarbeidet blir noe av og så selve utviklingsarbeidet kommer i tillegg, men la oss håpe vi klarer tidlig første halvdel av 2022.

Vennlig Hilsen
Henrik Horn