avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

CONTRIBUTOR **

Betalingsbetingelser

Status: Akseptert

Mulighet til å ha flere betalingsbetingelser mellom 0 og 10 dager.

Gjerne en mulighet til å sette dagene selv uten å måtte velge fastsatte alternativer.
Slik jeg forstår det kan jeg f.eks ikke velge 7 dager eller andre alternativer mellom 0 og 10 dager.
(Det er flere alternativer over 10 dager)
Dette håper jeg det kan ordnes med å sette opp flere muligheter.

7 Kommentarer
CONTRIBUTOR **
Det hadde vært best å kunne legge til betalingsbetingelser manuelt, som vi kunne i vårt gamle regnskapssystem (E-conomic). Vi driver nettbutikk og vil gjerne kunne skille mellom forskjellige betalingsalternativer, som PayPal, Vipps, osv. I stedet for å ha alt under kortbetaling.

Hei,

Vi kommer nok ikke til å støtte muligheten for å legge inn egendefinerte, men i dag ble ihvertfall 7 dager lagt til på Leverandører. Dette vil også etterhvert komme på kunder. 

Mvh

Emilie Røed 

Status changed to: Status: Akseptert

Status endret til: Akseptert.

Se kommentar. 

CHAMPION ***

Hva er det som er akseptert, er det kun antall dager, eller blir det også mulighet til å kunne legge inn andre betalingsbetingelser som Klarna, Paypal, Vipps osv?

Hei @Reidunn 

At vi vil legge til flere betalingsbetingelser. Vi ser også på muligheten for å legge til PayPal etc. 

Anbefaler å bruke betalingsbetingelsen "Kortbetaling" på disse inntil videre. 

Mvh

Emilie Røed 

CONTRIBUTOR *

Hei, vi har en kunde som ønsker å opprette egne betalingsbetingelser. Dette grunnet at de har kontraktsbestemte betingelser med kundene, og det gjør at det er viktig for de å gjøre dette riktig. Det er ikke alltid like lett å huske å endre manuelt. 

Dette er mulig i de andre systemene vi kjenner til. Kommer dere til å åpne for muligheten til å lage betalingsbetingelser selv?

Hei @Marit_ 

Ettersom Visma eAccounting i utgangspunktet er tiltenkt å være et standarisert system, er jeg litt usikker på om vi kommer til å åpne opp for dette. Vi kommer ihvertfall ikke til å gjøre noen endringer på kort sikt, da vi har en ganske full backlog med ønsker som vil bli prioritert foran. 

Beklager om dette svaret ikke var helt det du hadde håpet på - men da er du ihvertfall kjent med våre tanker. 

Hilsen,

Emilie Røed