Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR **

Bildevedlegg - mulighet for kommentarer

Status: Åpen/Vurderer

Hei! 

Er det mulig å få til en kommentarfunksjon på bildevedlegg? 

F.eks. tilbakemelding til person som har lastet opp inngående faktura/kvittering? 

10 Kommentarer
CONTRIBUTOR **

Savner en slik mulighet for å kunne notere mer forklarende informasjon som kan være nyttig å huske dersom det blir spørsmål om mer bakgrunn for kostnaden/inntekten eller være kilde til noter til regnskapet osv. 

CONTRIBUTOR ***

Signerer denne!

Savner å kunne kommentere på bildevedlegg til kunden/den som har lastet opp bilaget. F.eks. - denne må tas bilde av/scannes på nytt pga ulesbar, eller mangler side 2 av denne fakturaen og så videre...

Status changed to: Status: Vurderer

Godt innspill jeg ser flere kan dra nytte av! 

Hei,

Når det gjelder den automatiske tolkingen av scannede dokumenter som man laster opp, enten via PC eller app, så er den svært ofte direkte feil eller delvis feil. Det kan være at kvitteringer blir "lest" som faktura og motsatt (spesielt når man har scannet fra PC/Lagret vedlegg fra mail etc.) Skulle helst sett at det var mulig å korrigere denne teksten, etter at dokumentet er lastet opp. Det burde også være flere "valg" enn bare kalle det kvittering eller faktura - som f.eks årsoppgaver/kontoutskrifter eller andre dokumenter som regnskapsføreren ønsker. 

CONTRIBUTOR ***

Hvordan går det med prosessen i det å kunne lage kommentarer på bildevedlegg?

Ulf-Johnny - jeg anbefaler at du lager egen tråd på din problematikk, da den ikke helt stemmer med det trådstarter etterlyste.

Hei @Nina Tenåsen,

Vi har ikke startet å utvikle dette enda, så litt vanskelig å si noe mer på nåværende tidspunkt. Kan komme tilbake til deg når vi nærmer oss noe. 

Med vennlig hilsen,
Emilie Røed
Product Manager, Visma Mamut AS

CONTRIBUTOR ***

Kommet videre i vurderinga her? Smilefjes glad Savner det veldig!

Hei @Nina Tenåsen,

Det ser ut til at vi kommer til å akseptere denne, men tør ikke endre status helt enda ettersom vi er planleggingsfasen for 2019. 

Beklager at jeg ikke kan være mer konkret her. 

//Emilie 

VISMA
Status changed to: Status: Åpen/Vurderer

CONTRIBUTOR **

Her går det unna! Smilefjes blunk