avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

monicarom
CONTRIBUTOR **

Bokføring av transaksjoner fra kasse og bank

av monicarom
Status: Åpen

Ofte er det mange transaksjoner på en bankkonto som skal bokføres mot samme konto. Går det an å få til en løsning der man kan markere de transaksjonene som skal på samme konto og bokføre de i en transaksjon i stedet for en og en? Det ville vært veldig tidsbesparende.

5 Kommentarer
Vibeke Sørensen
CONTRIBUTOR *
av Vibeke Sørensen

Denne er viktig!

Thomas Kjørnes - MBX AS
CONTRIBUTOR **
av Thomas Kjørnes - MBX AS

Savner også litt bedre gjenkjennelse av liknende transaksjoner.

Det skulle vært mulig å redigere disse forslagene basert på forekomst av tekster på kontoutskriften f.eks.

Det burde også være mulig å slette forslag. Har en del tilfeller av feilaktige forslag som kommer igjen og igjen.

Emilie Røed
VISMA
av Emilie Røed

Hei,

Dette er et veldig godt ønske og noe vi kommer til å se på hvordan vi kan forbedre neste år.

Hilsen,

Emilie Røed

Thomas Kjørnes - MBX AS
CONTRIBUTOR **

Jeg sliter litt med at et gjentakende "dårlig forslag" som kommer opp, samt at det virker som om forslagene nullstiller seg etter en periode.

F.eks. har jeg linjer som forekommer 20-30 ganger pr. mnd  hvor det står "OCR sumpost", "Terminal oppgjør, sumpost - xxx", "Overføring - Utb. xxxx Vippsnr xxx", disse må det vel være mulig for systemet å gjenkjenne?

Finnes det en beskrivelse av hvordan denne rutinen gjenkjenner bilag?

Thomas Kjørnes - MBX AS
CONTRIBUTOR **

I den siste tiden har det blitt ekstra tungvint å føre bankbevegelser. Nå må jeg på nytt velge 1) Annen innbetaling, 2) Fri føring, før jeg omsider kan velge sist brukte konto/forslag.

Dette er veldig tungvint og frustrerende.