avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Emilie Røed
VISMA

CRM

av Emilie Røed
Status: Akseptert

Ønske om støtte for CRM- funksjonalitet i Visma eAccounting. 

Klikk "Liker" om du har behov for denne funksjonen og legg gjerne igjen en kommentar på hva du ønsker. 

7 Kommentarer
Roger Gamst1
CONTRIBUTOR *
av Roger Gamst1

Bruker SuperOffice pr idag

Anders Inge Haukland
CONTRIBUTOR **
av Anders Inge Haukland

Hadde vært fint å kunne sende én e-post til alle kunder som har kjøpt en bestemt artikkel innenfor en bestemt periode. Da ville det være lettere å følge opp kunder basert på kjøpshistorikk.

Erling Sandstad
CONTRIBUTOR ***
av Erling Sandstad
En kobling mot SuperOffice ville vært det beste alternativet siden Visma allerede har et samarbeid med SO. Trengs produktregister, kundedata og salg i fri flyt mellom SO og eAcc.
espenm
CONTRIBUTOR ***
av espenm

Jeg bruker Pipedrive i dag. Hadde vært flott med en integrering.

Ellers om SuperOffice kommer med en sømløs integrering mot eAccouting vil jeg vurdere å bytte til dette.

Emilie Røed
VISMA
av Emilie Røed

Hei,

Visma eAccounting er per i dag integrert med SuperOffice og LimeGo CRM. Visma eAccounting vil også snart være tilgjengelig som en applikasjon på Zapier, og kan da knyttes mot andre CRM- løsninger som bla. Pipedrive. 

Se oversikt over alle integrasjoner her: https://www.visma.no/eaccounting/integrasjoner/ 

Med vennlig hilsen,
Emilie Røed
Product Manager, Visma Mamut AS

Emilie Røed
VISMA
av Emilie Røed
Status changed to: Status: Akseptert

Status endret til: Akseptert.

På sikt vil vi nok få på plass enten mer CRM- funksjonalitet eller en modul til Visma eAccounting. Vi har per i dag integrasjoner til ulike CRM- løsninger og flere vil det bli. Se alle integrasjoner her: https://www.visma.no/eaccounting/integrasjoner/ 

bopheim79
PARTNER
av bopheim79

Hei. Noe nytt her med tanke på Pipedrive integrasjon? Vet at man kan få det til via Zapier, men får det ikke til å fungere slik jeg vil. Kanskje noen har en oppskrift man kan følge? Men aller mest vil jeg ha en egen integrasjon med Pipedrive, slik de nå har med Quickbooks, Paycove eller Xero.