avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Espen Konsulent
CONTRIBUTOR **

Dato i fakturagrunnlag e accounting Time

av Espen Konsulent
Status: Åpen

Hei,

Det er ikke mulig å få med seg datoen når man overfører fakturagrunnlag fra Time til EA. Det er for meg og forhåpentligvis mange andre veldig uheldig. Hele poenget mitt med time var jo å gjøre ting enkelt. Etter mine første utsendte fakturaer fikk jeg spørsmål om NÅR jeg gjorde de forskjellige aktivitetene fra mine kunder. Dette kan vel ikke være vrient å fikse på? og jeg mener det er en god idè:-)

Espen

7 Kommentarer
Jo Olav Trønsdal
CHAMPION *
av Jo Olav Trønsdal
Helt enig, og jeg mener det i tillegg bør være med fra- og til- tidspunkt. Det er jo lovpålagt i forhold til føring av timer på prosjekter. Over 2 måneder har gått uten kommentar fra Visma på denne. Man kan jo lure på om Idebanken kun er et spill for galleriet.
Ole K. Øverland
CONTRIBUTOR ***
av Ole K. Øverland

Jeg vurderer å bestille timemodulen og dette er jo helt basic. Lener mer mot Excel bare av dette innlegget.

Jo Olav Trønsdal
CHAMPION *
av Jo Olav Trønsdal
Enn så lenge har vi løst det ved å skrive inn dato og fra-til tidspunkt i fritekstfeltet for hver fakturalinje, som er litt tungvindt, men uansett bedre enn Excel, da man slipper å slå sammen filer etc. dersom man skal sende e-faktura.
Espen Konsulent
CONTRIBUTOR **
av Espen Konsulent

Jeg fører også datoene inn manuelt, men da sliter jeg litt med Visma sitt slagord om "regnskap på autopilot"

Jo Olav Trønsdal
CHAMPION *
av Jo Olav Trønsdal
Helt enig i den, Espen 🙂
CBSOMME
CONTRIBUTOR *
av CBSOMME

Enig med deg Espen trenger det samme. 

Ser den er lagt ut i 2018, så jeg legger ut på nytt.

Christian

sgjeilo
CONTRIBUTOR ***
av sgjeilo

Helt enig. Kunne også vært nyttig med hvilken ansatt som førte timene over til fakturagrunnlaget. Noen sjekkbokser (for dato, ansatt osv) for å skreddersy hva som ble kopiert over hadde vært veldig nyttig.