avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Fredrik Aas1
CONTRIBUTOR **

Diett ved overnatting på hybel/brakke/privat

av Fredrik Aas1
Status: Åpen

Hei, kan dere lage lønnsart i eAccounting på nedenforstående:

Ny diettsats på yrkesreiser med overnatting Sticos har fått opplyst fra Skattedirektoratet at det det vil bli opprettet en egen sats for ansatte på tjenestereise/yrkesreise med overnatting på hybel/brakke/privat med kokemuligheter.
Satsen for trekkfri kostgodtgjørelse ved overnatting i hybel/brakke/privat med kokemuligheter på yrkesopphold, vil følge satsen for fordel fri kost alle måltider, som for 2018 ligger på 88 kroner.

2 Kommentarer
jxiang
CONTRIBUTOR *
av jxiang

Jeg lurt på same spørsmål. I visma eaccounting lønnsslipper, det ligger bare reise med overnatting på hotel.

Kan visma legge til denne option "reise med overnatting på private"???

Henrik Horn
VISMA
av Henrik Horn
Status changed to: Status: Åpen

Hei!

Takk for godt innspill. Vi har ikke tatt stilling til hvilke lønnsarter som vil vurderes til neste år. Vi har to store prosjekter nå (Hent Skattekort fra Altinn og Bankintegrasjon lønn) som vil ta alt av utviklingsressurser en tid fremover for lønn i Visma eAccounting. Når disse er klart har vi i tillegg to andre ønsker som ligger på listen før vi begynner med nye lønnsarter (Dimensjoner via lønnslippen og Støtte for skattefrie organisasjoner).

Vi lar dette ønsket stå åpent inntil videre, men kan si at det er lite sannsynlig at dette vil kunne bli implementert før mot slutten av neste år.

Vennlig Hilsen
Henrik Horn
Product Manager - Visma Mamut AS