We use cookies to collect information on your interaction with our website and combine this with the data you provide us to build a profile so we can show you content tailored to your interests. By accepting, you allow us to collect and process your personal informationas described here.
Når man får EHF (e-faktura) i eAccounting kommer dette kun opp med en indikasjon internt i programmet. For brukere som ikke daglig er inne i applikasjonen hadde det vært fint å fått et varsel om at en faktura er mottatt, f.eks. via e-post.
Har du mobilappen til Visma eAccounting? Der vil du få varsel når du har mottatt nye elektroniske faktura. Husk å aktivere push-varsling for appen under innstillinger på mobilen din.
Dette er ikke godt nok synes jeg. Jeg kan logge inn i programmet flere ganger og overse det, fordi jeg får maks 7 fakturaer i året. Alt annet får jeg varsel om, kan dere ikke få til det på fremsiden, eventuelt der hvor jeg får varsel om hendelser som må avstemmes? Jeg vet ikke hvor mange fakturer jeg har fått purring på nå, men det er MANGE. Ironisk er de fleste fra eAccounting, fordi jeg ikke lenger får mail om disse.
Vi vil etterhvert legge opp en bedre varsling på hendelser som krever en handling. Denne vil da dekke mer enn bare varsling om nye e-faktura. Men inntil videre vil det være ved innlogging i programmet og i mobilappen det gis varsling.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn