avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

holtan
CONTRIBUTOR **

E-post-varsel om e-faktura

av holtan
Status: Åpen

5 Kommentarer
Emilie Røed
VISMA
av Emilie Røed

Hei @holtan,

Kan du utdype ønsket ditt litt? 

Mvh

Emilie Røed 

holtan
CONTRIBUTOR **
av holtan

Når man får EHF (e-faktura) i eAccounting kommer dette kun opp med en indikasjon internt i programmet. For brukere som ikke daglig er inne i applikasjonen hadde det vært fint å fått et varsel om at en faktura er mottatt, f.eks. via e-post.

Emilie Røed
VISMA
av Emilie Røed

Takk for info @holtan

Har du mobilappen til Visma eAccounting? Der vil du få varsel når du har mottatt nye elektroniske faktura.  Husk å aktivere push-varsling for appen under innstillinger på mobilen din. 

//Emilie 

Pixxit
CHAMPION *
av Pixxit

Dette er ikke godt nok synes jeg. Jeg kan logge inn i programmet flere ganger og overse det, fordi jeg får maks 7 fakturaer i året. Alt annet får jeg varsel om, kan dere ikke få til det på fremsiden, eventuelt der hvor jeg får varsel om hendelser som må avstemmes? Jeg vet ikke hvor mange fakturer jeg har fått purring på nå, men det er MANGE. Ironisk er de fleste fra eAccounting, fordi jeg ikke lenger får mail om disse. 

Emilie Røed
VISMA
av Emilie Røed

Hei @Pixxit 

Vi vil etterhvert legge opp en bedre varsling på hendelser som krever en handling. Denne vil da dekke mer enn bare varsling om nye e-faktura. Men inntil videre vil det være ved innlogging i programmet og i mobilappen det gis varsling. 

Ønsker deg en god helg når den tid kommer! 

Mvh

Emilie Røed