avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

CONTRIBUTOR **

Forbedret søkefunksjon

Status: Under utvikling

Det er en sterk mangel i eAccounting som gjør at jeg må se etter en annen regnskaps-løsning dersom det ikke forbedres. Dette er en funksjon jeg anser som grunnleggende. 

Det er ikke mulig å søke i fakturaer. Sett at vi trenger å finne frem til en faktura grunnet reklamasjon\garanti. Da er det ikke mulig å søke etter hele eller deler av serienummeret. Det er heller ikke mulig å søke tekst som vi vet forekommer i fakturaen vi leter etter, f.eks kunne søke på kundenavn + produkt for å begrense faktura-utvalget. 

Ved flere anledninger har dette ført til at vi bruker svært lang (unødvendig) tid og må bla oss imellom titalls fakturaer før vi finner den vi ønsker oss. eAccounting har fokus på effektivitet og dette er så langt unna effektivt som det kommer .

Ønsker en tilbakemelding på om dette står på programmet. 

PS! Det er ikke første gangen jeg etterlyser funksjonen. 

5 Kommentarer
Status changed to: Status: Akseptert

Hei @Christian Lia,

Jeg har full forståelse for frustrasjonen din, og vi planlegger å forbedre søkefunksjonen i Visma eAccounting. Akkurat når det vil være klart er litt tidlig å si, men skal sørge for å oppdatere tråden så fort det er noe nytt. 

Det som er søkbart i fakturalisten er det du ser i vinduet som; kunde, fakturanr., beløp etc i tillegg til "Deres referanse" og "Vår referanse". 

Hilsen,

Emilie Røed 

CONTRIBUTOR **

Flott! Da får jeg holde ut litt til!

Hei @Christian Lia,

Til info så planlegger vi å jobbe med dette i sommer. 

Kan oppdaterer tråden når vi faktisk starter kodejobben.

//Emilie 

CONTRIBUTOR **

Veldig bra! Møter stadig på utfordringer med å finne riktig faktura. 

Status changed to: Status: Under utvikling