avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Forbedringer i rapporter

(updated by Emilie Røed VISMA ‎07-11-2017 14:37 )
Status: Needs more information

Ønske om forbedringer i rapportene i Visma eAccounting. 

Klikk "Liker" om du har behov for dette og legg gjerne inn en kommentar på hvilke forbedringer du ønsker i hvilke rapporter og svar på denne undersøkelsen. 

4 Kommentarer
Status changed to: Status: Needs more information

CONTRIBUTOR *

Jeg bruker programmet i et idrettslag og legger inn premier på kunder. Jeg ønsker at rapport om kundereskontroliste kan sorteres både på stigende nummer og alfabetisk på navn. Nå sorteres det på 1 og så 10 og 100, så kommer 2 og 20 0g 200. neste blir 3 og 30 og 300

CONTRIBUTOR **

Hei! Jeg bruker programmet i en håndverksbedrift med en del faste kunder. Jeg kunne godt likt å sortere kundene etter omsetning pr år. Slik at jeg raskt ser hvem som handler mest osv.

CONTRIBUTOR ***

Hei, vi trenger sårt at rapporten salgsstatistikk kan sorteres på kunde, ikke bare på varer. I tillegg bør den kunne sortere på kundegruppe slik som nå. Grunnen til dette er at vi blant annet må beregne kommisjon til selgere og dette er ekstremt komplisert når alt er sortert etter produkter og ikke kunder. Ulike kundegrupper gir ulik kommisjon. Det burde være en smal sak for dere å legge til salgsstatistikk etter kunder siden det allerede delvis ligger inn i den etter produkter. Regner med jeg er langt fra eneste som trenger dette. Bare det å kunne se en oversikt over de beste kundene er jo helt basic kunnskap de fleste bør ha nytte av.