avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

CONTRIBUTOR ***

Forskjellige ideer.

Status: Åpen

Hei! Delbetaling er noe jeg ofte får spørsmål om. Jeg ønsker derfor å komme med en ide om å ordne forskjellige delbetalinger.

1. Salg->Kundefakturaer->Ny Faktura->Her skulle det ha vært noe om delbetaling, evt nedbetalingsplan & renter (Med støtte for automatisk gjenstående fakturabeløp avhengiv av hvor ofte du velger den automatiske meldingen. Eks: Du lager oppretter faktura til kunden før du sender fakturaen så har du da mulighet til å velge nedbetalingsplan og rente, dermed om kunden skal betale 6000kr totalt bør kunden få e-post med gjenstående fakturabeløp og nedbetalingsplan AUTOMATISK hver spesifikk dato (1 gang i mnd).

2. Salg->Kundefakturaer->Ubetalte kundefakturaer->Handling->Lag nedbetalingsplan (Med støtte for rente og automatisk e-post med gjenstående fakturabeløp og nedbetalingsplan.)

3. Innkjøp->Leverandørfakturaer->Ny leverandørfaktura->Her skulle det også være støtte for nedbetaling da det ikke er alle bedrifter som har råd til å betale alle beløp med en gang. Det skulle ha vært en automatisk trekk i det du har skrevet inn slik at du slipper å registrere betalingen hver måned.

4. Innkjøp->Leverandørfakturaer->Faste regninger->Her kan du registrere de fakturaene som du har fast i måneden slik at de blir lagt til ubetale fakturaer automatisk

5. Opprette automatiske varsler i Visma Eaccounting slik at du kan bli minnet på det du trenger. Dette skulle ha blitt synkronisert fra mobilapp til nettleser og omvendt.

Takk! 🙂

Med vennlig hilsen,

Kim Roger Nilsen.