We use cookies to collect information on your interaction with our website and combine this with the data you provide us to build a profile so we can show you content tailored to your interests. By accepting, you allow us to collect and process your personal informationas described here.
Det største problemet er at det skannede bilaget har fått dårligere kvalitet, slik at man blir tvunget til å bruke forstørrelsesglasset. Fint hvis kvaliteten som var på bilagene tidligere kommer tilbake.
Helt enig, dette må være en av de verste endringer som noen gang er gjort. Vi må få mulighet til å slå av funksjonen! Den har absolutt ingen funksjon og gjøre lesing av vedlegget og navigeringen helt ubrukelig.
Jeg kommer ikke til å bruke denne funksjonen selv om den blir forbedret. Firkanten blir dessverre bare forstyrrende når man jobber. Flott om den kan skrus av.
Kan godt være en mulighet for å deaktivere den, men ikke ta bort funksjonen. Jeg bruker funksjonen i blant når kid- og fakturanummer ikke kommer automatisk.
Dette er sånn forstørrelsesglasset er på en bærbar mac. Her prøver jeg bare å lukke fakturaen, men som dere ser så må jeg nå bruke tid på å gjette meg frem til hvor jeg kan gjøre det. Det er bare slitsomt og irriterende.
Jeg vil foreslå at dere fjerner denne funksjonen til dere har funnet en løsning på hvordan vi kan slå den av og på sånn at vi alle kan jobbe med programmet.
Jeg prøver igjen å legge inn en kommentar her. Som dere ser av bildet så er dette en funksjon som ikke fungerer, letter sagt en "Bugg"!!. Siden jeg betaler for å bruke programmet så forventer jeg at det skal fungere til det beste for oss bruker. Når dere kommer med noe som ikke fungerer burde dere fjerne den til den er oppe å går, ikke belemre oss med en dårlig funksjon.
Jeg synes også at vi burde få svar/oppdatering på hva dere gjør med denne funksjonen.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn