avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

CONTRIBUTOR ***

Forstørrelsesglass over vedlegg må bort!

Status: Implementert

Forstørrelsesglasset dere har over vedlegg er eksteremt irriterende og gjør det umulig å bruke musen til å peke der. 

Blir helt forvirret når musen passerer over vedlegget!

Vennligst fjern dette eller gi oss det som et valg.

22 Kommentarer
CHAMPION ***

Det største problemet er at det skannede bilaget har fått dårligere kvalitet, slik at man blir tvunget til å bruke forstørrelsesglasset. Fint hvis kvaliteten som var på bilagene tidligere kommer tilbake. 

CONTRIBUTOR **

Helt enig, dette må være en av de verste endringer som noen gang er gjort. Vi må få mulighet til å slå av funksjonen! Den har absolutt ingen funksjon og gjøre lesing av vedlegget og navigeringen helt ubrukelig.

CONTRIBUTOR **

Hei

Fint om noen kan svare på dette. 

Takk,

Hege

CONTRIBUTOR *

Jeg er kjempefornøyd med forstørrelsesglasset, men det kan sikkert være en god idé å ha en av/på-mulighet.

CONTRIBUTOR ***

Enig, denne funksjonen må fjernes. Utrolig forstyrrende. 

Hei,

Takk for alle innspill! 

Vi har fått litt blandende tilbakemeldingen på denne, og kommer til å gjøre endringer så forhåpentligvis alle blir fornøyde 🙂 

Om funksjonen hadde blitt forbedret - ønsker dere likevel muligheten til å skru den av? Og har dere eventuelt innspill til forbedringer? 

Hilsen,

Emilie Røed 

CONTRIBUTOR **

Hei

Jeg kommer ikke til å bruke denne funksjonen selv om den blir forbedret. Firkanten blir dessverre bare forstyrrende når man jobber. Flott om den kan skrus av.  

Hege

CONTRIBUTOR ***

Jeg kommer heller ikke til å bruke den selv om den blir forbedret. En av/på-mulighet bør gjøre alle fornøyde.

CHAMPION ***

Forstørrelsesglasset er utrolig forstyrrende og irriterende. Hos meg "henger" det dessuten igjen, så må klikke et annet sted for å bli kvitt det.

og som flere nevner, er kvaliteten på dokumentet veldig dårlig nå.. så man MÅ jo bruke forstørrelsesglasset for å se eks kontonummer o.l.

Alternativt skriver jeg ut dokumentet til nytt vindu og legger på skjerm nr.2 Spesielt når ny leverandør skal opprettes

Burde vært mer fleksibilitet i egendefinering av vinduene i programmet. 

For eksempel større bilde der dokumenter ligger, og mindre konteringsbilde.  

CONTRIBUTOR ***

Ønsker også få bort forstørrelsesglasset - bare i veien....

CONTRIBUTOR ***

Ønsker ikke forstørrelsesglasset.

Jeg bruker utvid funksjonen og to skjermer. 

Da er det mulig og zoome inn og ut som man selv ønsker.

CONTRIBUTOR *

ta bort forstørrelseglasset, helt verdiløst

CONTRIBUTOR *

Fjern forstørrelseglasset.

CONTRIBUTOR **

Er det noen som har testet denne funksjonen på mac bærbar? Den oppfører seg på en måte som nesten gjør det umulig å jobbe. 

CONTRIBUTOR **

Kan godt være en mulighet for å deaktivere den, men ikke ta bort funksjonen. Jeg bruker funksjonen i blant når kid- og fakturanummer ikke kommer automatisk.

Hei,

Vi kommer ikke til å fjerne funksjonen, men legge inn en mulighet for å bestemme selv om den skal være av/på 🙂 

Hilsen Emilie Røed 

CONTRIBUTOR *

Hei

Dette er sånn forstørrelsesglasset er på en bærbar mac. Her prøver jeg bare å lukke fakturaen, men som dere ser så må jeg nå bruke tid på å gjette meg frem til hvor jeg kan gjøre det. Det er bare slitsomt og irriterende. 

Jeg vil foreslå at dere fjerner denne funksjonen til dere har funnet en løsning på hvordan vi kan slå den av og på sånn at vi alle kan jobbe med programmet.

IMG_2555.jpg

Enig! FÅ DET VEKK 🙂 Evt. burde alle slike potensielt forstyrrende funksjoner være en opsjon som må aktiveres.

Scroll-zoom eller trykk på +/- hadde vært mere nyttig syns jeg.

CONTRIBUTOR **
(updated by Hege C ‎20-02-2020 15:48 )

Picture1.jpgHei

Jeg prøver igjen å legge inn en kommentar her. Som dere ser av bildet så er dette en funksjon som ikke fungerer, letter sagt en "Bugg"!!. Siden jeg betaler for å bruke programmet så forventer jeg at det skal fungere til det beste for oss bruker. Når dere kommer med noe som ikke fungerer burde dere fjerne den til den er oppe å går, ikke belemre oss med en dårlig funksjon.

Jeg synes også at vi burde få svar/oppdatering på hva dere gjør med denne funksjonen.

Hei,

I morgen kommer det en innstilling for å kunne skru av denne zoomen. Dere finner den i menyen under vedlegget (forstørrelsesglasset med en hake på): 

skru av zoom.PNG

Vi jobber også med å forbedre zoom-funksjonen til de av dere som eventuelt vil fortsette å bruke den,

Hilsen,

Emilie Røed 

Status changed to: Status: Implementert

CONTRIBUTOR *

Hei

Det er veldig fint at den er borte, men den kommer innimellom å fryser vinduet.

Hege