avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Godkjenne fakturaer

Status: Åpen

Mulighet til å sende til godkjening til en spesifikk bruker. Da også mulighet til å kun ha godkjenningstilgang i eaccounting slik at de som skal godkjenne ikke ser hele regnskapet.

9 Kommentarer
CONTRIBUTOR ***

Ønsker i tillegg muligheten til å velge flere brukere å sende godkjenningen til, da det i noen tilfeller er flere som må godkjenne en faktura.

Status changed to: Status: Stem - vi vurderer

Vi ser på muligheten for å forbedre godkjenningsflyten og tilgangskontrollen i Visma eAccounting. Litt vanskelig å si når dette evt. kommer på plass, da vi har en del større caser i backlog fremover. 

Oppdaterer caset så fort det er noe nytt og her må det nok litt tålmodighet til :) 

VISMA
Status changed to: Status: Åpen

CONTRIBUTOR **
Norges idrettsforbund anbefaler at alle fakturaer skal godkjennes både i nettbanken og i regnskapssystemet...
CONTRIBUTOR **

Er det ikke muig å bare integrere med Approval da? Bude være en enkel sak og med at både eAccounting og Approval er cloud tjenester. @Emilie Røed 

Hei @lenemarieaas89,

Hadde det vært en enkel sak, hadde vi nok gjort det allerede :) 

Vi rekker ikke å utvide/forbedre funksjonaliteten for godkjenning i år, men dette er noe vi ser på hvordan passer inn i planene for neste år. 

//Emilie 

CONTRIBUTOR ***

Vi bruker Centsoft som har mulighet for flere godkjennere og også f.eks brukere som bare skal legge til vedlegg.

E-fakturaer kommer da inn i Centsoft - godkjennes - konteres her og sendes til eAccounting etter godkjenning. eAccounting og Centsoft er kompatible

CHAMPION *

@Emilie Røed 

Har dere fått sett noe mer på denne muligheten? Utenom å gå via Centsoft?

Hei @DanielFrantzen 

For å være helt ærlig med deg så har vi ikke sett noe mer på det. Vi har noen større ønsker som går foran akkurat nå, men det betyr  likevel ikke at dette er lagt på hylla for i år. Om vi skulle få tid og ønsker å prioritere dette opp, vil vi tidligst kunne starte kodingen i Q4. 

Jeg kan oppdatere tråden dersom det foreligger noen ny informasjon. 

Hilsen,

Emilie Røed