avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

CONTRIBUTOR ***

Import og eksport av artikkel register - Artikkelgrupper

Status: Åpen

Ved import og eksport av artikkelregister er ikke artikkelgruppene med per artikkel.

Det vore bra om det inkluderedes! Då vi vil bruke det for sjekk og justering av fler artikler. Den manuelle handteringen tar for lang tid ved over 100 artikler som skal justeres.

11 Kommentarer
CONTRIBUTOR ***

Vi har også stort behov far å få med artikkelgrupper på denne export/importen !

CONTRIBUTOR ***

Undrer også hvis en integrasjon gjørs mot en tredje part, er dette med i integrasjons-API?

Kan et tredjepartssystem kan hente en artikkel eller justere artikkelgruppen gjennom API:et?

Hei Linus, 

Per nå er ikke dette støttet i API'et til Visma eAccounting, men det er noe vi ser på å støtte etterhvert. Oversikt over muligheter i API'et finner du her.

Med vennlig hilsen,
Emilie Røed
Product Manager, Visma Mamut AS

Status changed to: Status: Stem - vi vurderer

Ønsket er under vurdering. 

CONTRIBUTOR ***

Takk. Vi ser gjerne at dette kommer så fort som mulig! 🙂

CONTRIBUTOR ***

Vet dere om det er lagt noe plan for å få på plass dette? Vi skulle gjerne jobbet med artikkelgrupper, men tungvindt nå.

Hei @Jon Pedersen1,

Jeg kan med ganske stor sikkerthet si at vi vil støtte dette, men tør per nå ikke si noe om når. 

Jeg skal sørge for å oppdatere denne tråden dersom noe skulle endre seg. 

Har forståelse for at det er tungvindt å jobbe med grupper i dag - så beklager det! 

Ønsker deg en riktig god jul og et godt nyttår! 

Med vennlig hilsen,
Emilie Røed
Product Manager, Visma Mamut AS

CONTRIBUTOR **

Dette støttes 100%!  Det er veldig bra at varegruppe er innført, men for eksisterende varelager, eller for større innkjøp,  er det alt for tungvint å endre på dette en etter en. 

Det samme gjelder innkjøpsverdi som det også hadde vært fint å kunne eksportere / importere.

VISMA
Status changed to: Status: Åpen

CONTRIBUTOR ***

Fortalte meg lite det @Sara Malm skrev nå, men håper virkelig dette kommer på plass !

CONTRIBUTOR ***

Savner veldig å kunne legge inn artikkelgrupper (heter nå Produktgrupper) ved import av Produkter.