avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
CHAMPION *

Informasjon/komentarfelt automatisk åpen

Status: Ny

Jeg fører for kunder som selv skanner inn bilag, og de legger ofte kommentarer (bl.a. prosjektnr i kommentarfeltet på bilaget).  

Klarer dere å lage en "hake" under innstillinger hvor en kan velge "Informasjonsfelt åpnes automatisk" slik at jeg slipper og klikke den opp for hvert bilag på de kunder hvor det er aktuelt? Alternativt en knapp på informasjonsfeltet som heter "frys i åpen posisjon" eller noe - slik at jeg kan åpne den for første bilag så går den ikke ned før jeg fysisk gjør det selv. 

1 Kommentar
CHAMPION *

Denne støttes.

I tillegg burde det være mulig å "overstyre" om vedlegg skal leses som faktura eller kvittering. Går stort sett greit når man bruker mobil-appen men når man scanner til lokal pc og laster opp, eller sender direkte fra scanner til eaccounting så er det veldig ofte at fakturaer blir lest som kvittering. Sånn gjør at det blir vanskeligere for regnskapsfører å sjekke vedleggene. Skulle gjerne kunne merket vedlegg som "dokument" i tillegg til "kvittering" og "faktura", sånn at man får strukturert mer. Er noen ganger greit å laste opp kontoutskrifter o.l for kontroll.