Mine områder
Hjelp
OveRS
CONTRIBUTOR *

Inkluder kredittkort transaksjonsoversikt direkte fra Hjem meny i Visma.net Expense

av OveRS
Status: Åpen

Jeg har brukt Visma Expense en del år og er generelt veldig fornøyd. Imidlertid har jeg forslag om forbedring:

Når du har kortintegrasjon, som for øvrig er gull, så hadde det vært fint med et menyvalg på Expense Home der du kan se alle korttransaksjoner som ikke er knyttet til regning ennå. Det kan for så vidt være relevant å se de korttransaksjoner som er knyttet også, og til hvilken regning. Dette er relevant å se før du starter på en regning av flere grunner:

1. Når du ligger etter og har mange transaksjoner/reiser utestående ønsker du et overblikk over transaksjonene før du velger reise eller utlegg å starte med
  2. Når du er tidlig ute med regningen, så er det greit å se raskt om transaksjonen er tilgjengelig ennå i Expense.
1 Kommentar
av Turi M Sorensen
Status changed to: Status: Åpen

Hei @OveRS 

Vi har byttet løsning for å registrere ønsker og idéer til Payroll. Dersom du ønsker å registrere en idé kan du gjøre dette i den nye portalen her

Ønsker og idéer som er registrert tidligere er lagt inn i vår utviklingsbacklog. Når disse blir prioritert opp vil du kunne se dem under utviklingsplaner her.

Mvh Turi M. Sørensen
Product Expert Payroll
Visma eAccounting Payroll & Expense Support