avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

CONTRIBUTOR ***

Innkjøpsmodul

Status: Under utvikling

Innkjøpsmodul ønskes med mulighet for oppretting av leverandør- bestilling/-ordre.

10 Kommentarer
CONTRIBUTOR ***
Denne støtter jeg. Har savnet det i lang tid at systemet genererer en innkjøpsordre mot salgsordre.
CONTRIBUTOR *
(updated by SOUNDERGY ‎22-02-2019 11:01 )

En innkjøpsmodul er også noe vi har et stort behov for. Lagerstyring i eAccounting gir lite mening uten.

CONTRIBUTOR *

Har også absolutt behov for en innkjøpsmodul. håper dette kommer snart

CONTRIBUTOR *

Hiver meg på her. 

Mulig med autobestilling ved satt nedre beholdning.

CONTRIBUTOR ***

Her også!!!

Hei, innkjøpsfunksjonalitet er tiltenkt den nye lagermodulen fra versjon 2 som kommer etter sommeren. Versjon 1 av lagermodulen lanseres mot slutten av første kvartal neste år. Så selve utviklingen av dette påbegynner iløpet av første kvartal. mvh Henrik Horn Product Manager Visma Mamut AS
Status changed to: Status: Akseptert

Status changed to: Status: Under utvikling

Hei,

vi har nå startet selve arbeidet med å utvikle innkjøpsfunksjon i Lagermodulen. Vi regner med at det vil ta noe tid før vi har en første versjon ute hos kunder, men sikter inn mot slutten av 3.kvartal i år.

mvh

Henrik Horn

Product Manager

Visma eAccounting AS

CONTRIBUTOR *

Ønsker å holdes oppdatert på arbeidet med denne modulen. 

Hei Amer2!

Bare følg denne tråden så vil vi gi statuser underveis. Det er foreløpig ingen endring på tidspunktet og sikter mot slutten av 3.kvartal. Vi har i disse dager foretatt noen intervjuer med pilotkundene på Lagermodulen og vist skisser på hvordan vi tenker å lage innkjøpsfunksjonen. Det vil nok ikke være alt for mye å melde iløpet av sommeren, men som nevnt så vil vi legge ut mer info i denne tråden, og eventuelt på community når vi har mer å vise.

mvh

Henrik Horn

Product Manager

Visma eAccounting AS