Mine områder

Logg inn for å legge til dine favorittområder
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR **

Integrasjon Visma Net Expense

Status: Akseptert

Bruker per dags dato Visma eAccounting Payslip. Ønsker at dette skal kunne integreres med reiseregningsprogrammet Visma Net Expense. 

4 Kommentarer

Hei @BRW2018

Det ligger foreløpig ikke på planen å integrere Visma.Net Expense til lønn/payslip inne i Visma eAccounting. 

Når det er sagt så vil Expense være en del av Visma.Net Payroll (komplett lønnssystem) som er planlagt integrert med Visma eAccounting nærmere sommeren. Kan komme tilbake med mer info når det nærmer seg. 

Med vennlig hilsen,

Emilie Røed
Product Manager, Visma Mamut AS

Status changed to: Status: Akseptert

Status endret til: Akseptert. 

Dette på bakgrunn av at vi vil støtte Visma.Net Expense i det nye lønnsprogrammet til Visma eAccounting. 

CONTRIBUTOR *

Hei, jeg ble lovet at Expence skulle integreres i eAccounting både (lønn og utlegg) høsten 2017. Dette var stort sett hele grunnen til at jeg valgte Visma.net Expence. Finnes det noen annen form for reiseregningsprogram som eAccounting støtter?

Mvh

Bjørnar Munkli

Hei @Bjørnar Munkli

Vi er svært forsiktige med å love funksjonalitet, så det er veldig uheldig om noen hos oss har gitt deg det inntrykket. Det beklager jeg! Visma.Net Expense vil være tilgjengelig i Visma.Net Payroll som vil være det komplette lønnssystemet til Visma eAccounting. Per nå er ikke disse løsningene integrert, men det er ingenting i veien for at du likevel kan benytte denne løsningene nå. I såfall fører du lønnsbilagene i Visma eAccounting ved å opprette en bokføringsmal. 

Om du ønsker mer info om Visma.Net Payroll + Expense + Visma eAccounting tar vi gjerne kontakt med deg! 

Med vennlig hilsen,
Emilie Røed
Product Manager, Visma Mamut AS